Chciałabym wyrazić swoje jakże wielkie niezadowolenie z dużej dezorganizacji jaka panuje w tym sklepie.Z tego co wiem to oprócz mnie jest też wielu innych klientów, którzy nie byli zadowoleni z ich usług (sprawdzone informacje)... Powodem tego była np. sprzedaż niepełnego sprzętu komputerowego lub nie sprawnych urządzeń GPS, mp3, mp4 i inne...Były także przypadki nieuwzględnienia reklamacji choć wina nie była po stronie kupującego.Apeluję więc o dużą uwagę przy zakupach w Media Expert.Biorąc pod uwagę zaistniałe sytuacje ludzi tam pracujących nie można nazwać ekspertami na co miałaby wskazywać nazwa sklepu...
Ostatnio chciałam kupić klawiaturę w Media. Ale nie byłam pewna czy wejście będzie pasować do komputera i pytam czy w razie czego będę mogła zwrócić, przecież będzie nowa i niezniszczona. Na co jak się później okazało sam kierownik sklepu powiedział, że nie absolutnie i przyleciał do mnie z prawami konsumenta co do zwrotu nieuszkodzonego towaru gdzie wyraźnie pisze, że owszem towar podlega zwrotowi jak najbardziej ale za zgodą kierownika sklepu..więc pytam, czy sie pan zgadza? a on na to, że nie. Ok, to żegnam, tak się zatrzymuje potencjalnych klientów, jego wybór, ale nie ukrywam, że był bardzo niemiły, a szkoda, bo sklep całkiem fajny, duży wybór klawiatur mieli tak się napaliłam:)
p.s. dodam, że klawiatura kosztowała zaledwie 30 zł -szok w trampkach
Ja tam zrobiłem jeden zakup.... i to do tego wybrakowany. Kupilem golarke Phillips, czytam w instukcji, że po każdym goleniu trzeba ja przeczyścić dołączonym pędzelkiem......którego oczywiscie tam nie było
Szczerze powiedziawszy to nie spodziewałem się takiego.. dziadostwa po tym sklepie. Dobrze, że o tym piszecie - na pewno nic tam nie kupie (i dobrze, że jeszcze nie kupiłem..).
Przykładowo tak...Ja składałam reklamację 3 RAZY!Kiedy mi sprzedawali komputer oczywiście niby przypadkowo zapomnieli zapakować klawiaturę i mysz a następnym razem nie dostałam swojego XP-ka.Najlepsze z tego wszystkiego było to, że w końcu sprzedali mi nie tego kompa co trzeba...Żałosne...Z tego co wiem to jest to u nich na porządku dziennym...I TO MAJĄ BYĆ EXPERCI???
Takie praktyki zdarzaja sie chyba czesto w tego typu sklepach.
Niewiem moze sprzedawcy mysla,ze jesli klient nie dostanie np.myszki lub klawiatury to juz sie po nia nie zglosi,a sklep na tym zarobi(bedzie mial o tą rzecz wiecej na magazynie lub poprostu pracownicy sklepu sobie to "wezmą" bo przeciez jest sprzedane i zaplacone).
Ja osobiscie przy zakupie komputera nie dostalam klawiatury... wyciagam caly sprzet z pudelka a tu zonk i jak tu w pelni korzystac ze sprzetu ???:shock:
ja niestety nie moge narzekac, zawsze jak biore za gotowke negocjuje ceny, zakupilem u nich tuner Sat, odtwarzacz DVD, pralke, żelazko, suszarkę, mikser ..... ale może jestem wyjątkiem
ja niestety nie moge narzekac, zawsze jak biore za gotowke negocjuje ceny, zakupilem u nich tuner Sat, odtwarzacz DVD, pralke, żelazko, suszarkę, mikser ..... ale może jestem wyjątkiem
Najwidoczniej... Dobrze by było gdyby takich przypadków było więcej a nie same skargi...
Ja się nie dziwię, że panowie ciągle zapominają coś zapakować, skoro co jestem w Biedronce, to ich pochłania to "ustrojstwo" do gier Mogą być trochę rozkojarzeni
A tak poza tym to ja kupowałam tam komputer i kuchenkę elektryczną i nie mogę narzekać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum