Witam,
chciałbym się zapytać osób, które mają neostradę na terenie Brzegu, czy w godzinach 15-23 szybkość internetu Wam również drastycznie spada?
Od tygodnia transfer z 1mb spada mi do 10-15KB/s w tych godzinach.
Zastanawiam się czy to coś z moim sprzętem czy może po prostu przeciążenie węzła spowodowane masowym przechodzeniem z opcji 1mb na wyższe ?
Ja mam taki sam problem, mam neostradę 2 mb i też mi transfer niesamowicie spada ale nie tylko w tych godzinach, mam tak przez całą dobę. I już piszę czym to jest spowodowane.. Dzwoniłam wielokrotnie na infolinię tp, po czym w końcu przyjechał do mnie Pan z ich usług do naprawy. Poinformował mnie, że nie jest to wina urządzenia ani mojego łącza, tylko na całym dolnym śląsku rozbudowują sieć, także w Brzegu i takie problemy będą do końca roku. Rozwiązaniem jest zgłaszanie na infolinię tp problemów z transferem, a następnie kiedy już cała usterka zostanie zlikwidowana i net będzie działał normalnie, złożenie reklamacji w celu obniżenia kosztów zapłaty, z powodu ograniczenia transweru.
Pozdrawiam
U mnie taki sam problem - po 23ej kłopot znika. Teraz jest w miarę ok choć i tak internet muli, ale czasem i pół godziny nie mogę się na pocztę zalogować.
Gosiak napisał/a:
Rozwiązaniem jest zgłaszanie na infolinię tp problemów z transferem, a następnie kiedy już cała usterka zostanie zlikwidowana i net będzie działał normalnie, złożenie reklamacji w celu obniżenia kosztów zapłaty, z powodu ograniczenia transweru.
Z tego co udało mi się dowiedzieć na pomocy technicznej TP, ma to potrwać do połowy grudnia. Jakaś modernizacja czy coś, nie zrozumiałem za dużo z tego co mi powiedzieli, bo nawet połączenia telefoniczne "mulą"
Także mam ogromne problemy z neostradą. Dzwoniłem do TP w piątek, ale trafiłem na nieogarniętą babkę, która nie potrafiła nawet zdiagnozować mojej linii. Też gadała jakieś dyrdymały o modernizacji. Moim zdaniem to gówno prawda, po prostu mają burdel.
Kilka godzin temu zgłosiłem awarię u konkretniejszego gościa, zobaczymy, czy ten lepiej ściemniał, czy jednak coś ruszy...
Proponuję, żeby każdy z nas wydzwaniał na magiczne 800102102, to może szybciej się za to zabiorą ;]
ale ściemniają w TP ja mam opcję 6144 kbps , w godzinach popołudniowych zaczyna siadać, by wieczorem osiągać 10 kb nie da się nawet najzwyklej przeglądać stron www.
Dzwoniłem już kilka razy i raz udało mi się trafić na uczciwego człowieka i po prostu powiedział, że nie wyrabia im sprzęt, tzn. zbyt dużo ludzi przeszło na tą najwyższą opcję i nie są w stanie tego przerobić, łącza są przeciążone. Zamula się wszystko w Opolu, jedynym ratunkiem jest rozbudowa ... ale kiedy to nastąpi??? niby do końca roku mają się z tym uporać... Ale mnie już szlag trafia bo nie da się normalnie korzystać z netu Co proponują ?? uczciwie - rozwiązanie umowy. Niech ich......
Problem występuje mniej więcej od dwóch tygodni w terenie pomiędzy Słowackiego, Makarskiego, Brzechwy. Jedyny sposób to dzwonić na linię techniczną Neostrady lub Błękitna linię. Jeżeli nie będzie zgłoszeń, nie będzie podstawy do rekompensaty lub nawet zerwania umowy (przy mojej ilości zgłoszeń już wystarczy). Na razie zaproponowali mi zerowy abonament za telefon na 2 lub 3 miesiące. Powiedziałem, że czekam najpierw na usunięcie usterki
Po wielu telefonach i rozmowach z niekompetentnymi osobami, które wciskały pierdoły, jeden rozsądny powiedział mi, że po promocji ludzie się rzucili i przyłączali wszystkich, nie patrząc czy centrala udźwignie. I teraz mają problem i proszę nie wierzyć, że się poprawi w połowie grudnia, bo modernizacja jest przewidziana za 2 lub 3 lata. Brzmi jak z "Misia”, ale takie są fakty. W tej chwili spróbowałem jeszcze jednego manewru i jak to nie pomoże trzeba będzie zerwać umowę… Gorzej, że nie ma innej alternatywy. Netia na łączach Telekonspiracji pójdzie tak samo marnie. Zostaje GSM, ale przy dwóch lub trzech komputerach w domu to porażka. Ma ktoś jakieś doświadczenia albo pomysły?
I jeszcze na marginesie: prosze sprawdzic faktury za Neozdradę. Mi doliczyli ostatnio nie zamawianą usługę, bodajże "Bezpieczny internet". Po interwencji odliczyli.
Wiadomość dla Bartka T.: Nie wszyscy mają możliwość przejść na UPC.
Ja otrzymałem właśnie smsa, że moja usterka została usunięta.
Test łącza wypada dobrze, wczoraj 1670 ping, teraz 32. Prędkość odbierania przy granicy mojej opcji, wysyłanie w normie. Ciekawe czy to chwilowe, czy mam na jakiś czas spokój...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum