Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu? Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Wysłany: 2008-01-26, 04:25 Co nowego w UPC oraz myśl "Dziewicza"
Kiedyś obiecywałem, że będę Was informował o tym co w trawie piszczy jeśli chodzi o temat Kablówki w Brzegu. Ostatnio mieliśmy sporo pracy, a co za tym idzie, mało czasu na wszystko inne, ale w związku z wieloma nowinkami, postanowiłem podzielić się z Wami swoją wiedzą. Na dzień dzisiejszy mam dwie informację z czego pierwsza w podpunktach dotyczy nowości w UPC, a druga to prawdziwa myśl dziewicza. Mogę spokojnie napisać, że jako pierwsi dowiecie się o tym, ponieważ … STOP. To za momencik. Najpierw punkt pierwszy, czyli co tam nowego
1.1 Zmiany ogólnokrajowe:
Jak pewnie wielu z Was zauważyło, ostatnio w TV, emitujemy nowe spoty reklamowe informujące o wprowadzeniu nowej wizji i wizerunku firmy. Jest to początek zmian mających na celu uprościć w największym stopniu rozpoznawanie usług oraz samej firmy.
Z dniem 14 stycznia zostało wycofane z komunikacji marketingowo-sprzedażowej - posługiwanie się marką Chello. Obecnie usługa ta nazywa się po prostu UPC Internet.
Obecnie wszystkie pakiety internetowe oferowane będą pod nowymi nazwami, m.in. Internet Sprinter, czy też Internet Turbo.
Z kolei użytkownicy poczty e-mail w domenie @chello.pl otrzymają nową - @upcpoczta.pl. Dodatkowo przygotowano biznesowe pakiety dla firm - UPC Biuro czy UPC Biznes.
Pojawi się zapowiadany wcześniej Jim Jam adresowany do dzieci w wieku 1-6 lat
Program ten będzie dostępny jako pasmo programowe w godzinach od 4:30 do 11:00 na częstotliwości dzielonej z Zone Club.
Docelowo JimJam będzie dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w ramach telewizji cyfrowej UPC.
1.2. Zmiany w tzw. Rynku lokalnym, czyli w naszym kochanym Mieście:
Są już gotowe plany rozszerzenia dostępności usługi UPC Internet na kolejne ulice, na których obecnie jeszcze jej brak. O szczegółach będę informował. Konkretnych dat jeszcze nie znam.
Oficjalnie zakończyliśmy w Brzegu wymianę filtrów HBO na dekodery pozwalające na odbiór dodatkowo HBO 2. Wkrótce zostanie zaprzestana emisja programu HBO na częstotliwości z przed konsolidacji.
Kończąc info. o nowościach taka ciekawostka dotycząca w perspektywie również Brzegu
Na koniec zostawiłem sobie perełkę w postaci, jak to napisałem – „Myśli Dziewiczej”
Dlaczego tak ją nazwałem. Ponieważ naprawdę taka jest. Jak wspomniałem na wstępie, mogę spokojnie napisać, że jako pierwsi dowiecie się o tym, ponieważ wtajemniczone w ten pomysł było zaledwie trzy osoby i nikt więcej. Prawdopodobnie dlatego, że to czy pomysł wypali było postawione pod dużym znakiem zapytania, ale się udało. Informacja dla mieszkańców miasta zostanie udostępniona w sobotę w godzinach popołudniowych.
Dla niecierpliwych napiszę że chodzi o ofertę Canal + jako pakietu Premium, ale w wersji „Kolekcjonerskiej” . Poniżej szczegóły :
Jak to się zaczęło :
W związku z poszerzeniem w Naszym Mieście oferty pakietów Premium o Trzy programy Canal +, zrodził mi się w głowie pomysł, który dzięki dużej pomocy osób związanych z Canal+ oraz nieocenionemu wsparciu mojego Szefa mogę zaproponować co poniżej:
Szczegóły promocji
Oferta promocyjna Canal + jest przedłużona do 31.01
Pierwszych 5 osób które skorzystają w tym czasie z promocji, poza dostępem do usługi
Premium, mają zagwarantowane że otrzymają dodatkowo gadżety związane z Canal +
Ponadto wszystkie pozostałe osoby , zamawiające pakiet C+ na przestrzeni od 26 stycznia do do 5 marca, wezmą udział w losowaniu. Dla trzech szczęśliwców przewidziane są również takie zestawy.
Nie spodziewam się szaleństwa, jednakże przy takich okazjach zwykle zainteresowanie jest spore, dlatego specjalnie dla ludzi z ForumBrzeg są zarezerwowane dwa takie zestawy gwarantowane. Warunkiem jest aby osoba była czynnym forumowiczem i przy zamawianiu usługi podała swój nick z ForumBrzeg.
Ważne ! Ta oferta dotyczy tylko zamówień u przedstawiciela handlowego UPC w Brzegu pod nr. tel
0 513 531 150 lub 0 790 26 26 79.
Zamówienia za pośrednictwem innych kanałów ogólnopolskich nie uprawniają do skorzystania z oferty.
Gadżety są ufundowane przez Canal +.
Jak Wam się podoba taka oferta? Przypuszczam że wiele osób może czuć się rozczarowane, że nie jest to np. Darmowy dostęp do Internetu przez pół roku, albo Pakiet Pełny za 1/3 ceny.
Przykro mi ze jeszcze nie mam dla Was takich ofert, choć uważam że fakt iż udało się stworzyć taką promocję to dobry znak i traktujmy to proszę jako podwaliny do walki o następne oferty specjalne dla Brzegu. Obiecuję , że będę o to walczył
W przypadku pytań proszę dzwonić, Numer powyżej w tekście lub pisać na PW.
Uf. Ale się napisałem.
Pozdrawiam Serdecznie
Ostatnio zmieniony przez osiolekGucio 2008-01-26, 04:31, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Na ulicy Szkolnej są już dostępne wszystkie trzy usługi.
zahrah napisał/a:
oferta jest super tylko jakie są koszty?
No właśnie. Zaabsorbowany pisaniem o ofercie, a może i godziną twórczości, zapomniałem o tak ważnej rzeczy.
Abonament za Pakiet Premium Canal+ w obecnie kończącej się promocji naliczany jest z 23%. Rabatem i wynosi 29.90 zamiast 39 zł. Promocja dotyczy okresu 12 m-cy. Na czas korzystania z oferty, klient ma wypożyczany dekoder.
Pozdrawiam
a ja z innej beczki, telefon z UPC.
1. kontakt z biurem obsługi dla abonentów powinien być darmowy (tak jak w innych sieciach TPSA, Netia)
2. Czas oczekiwania jest zdecydowanie za długi.
3.Posiadam Taryfę Swobodną i na połączenia komórkowe mam naliczanie minutowe - bez komentarza
Jeśli chodzi o inne usługi to nie mam najmniejszych zastrzeżeń tylko te 3 sprawy mnie gryzą.
Pozdrawiam
A jak wygląda sprawa zamontowania kablówki na największej ulicy naszego miasta czyli Długiej?
Tyle lat juz minęło od zapoczątkowania kablówki u nas w mieście a tu ani słychu ani widu.
szkoda, ze sie chyba nie doczekam TVK BRZEG.. hehe;d
Dlaczego? Lubię zagadki, ale mało spałem.
Bart napisał/a:
A jak wygląda sprawa zamontowania kablówki na największej ulicy naszego miasta czyli Długiej?
Tyle lat juz minęło od zapoczątkowania kablówki u nas w mieście a tu ani słychu ani widu.
KtOŚ napisał/a:
to samo pytanie, tyle że ul. Grunwaldzka
Odpowiadając na te pytania niestety nie mam dobrych wieści. Na chwilę obecną priorytetem jest przystosowanie całej już istniejącej w Brzegu sieci do korzystania z dostępu do Internetu oraz telefonu, a perspektywie do oferty usług cyfrowych. Pocieszające może być to co usłyszałem w firmie, odnośnie planów poszerzenia sieci na nowe tereny. Podobno są takie, ale nie jestem w stanie zagwarantować rzetelności tych informacji, a tym bardziej operować terminami. Jako ciekawostkę mogę napisać, że jeśli chodzi o ulicę Długą to na początku tego wieku, były plany poszerzenia nie tylko na tą ulicę, ale na całe centrum Brzegu. Została zrobiona inwentaryzacja budynków, sieci telekomunikacyjnej itd. Niestety, z tego co wiem, rozbiło się to o wciąż przesuwane terminy wydania pozwoleń, decyzji i jeszcze kilka czynników o których wolę nie pisać. Nie małe znaczenie miała również zabytkowa strona tej części miasta. W między czasie przejęliśmy kilka innych lokalnych sieci TV Kablowej, w których potrzebne były inwestycje, doszły nowe inwestycje związane z nowymi usługami i temat upadł. Jest to oczywiście moja osobista interpretacja powodów, które były powodem zaprzestania starań w tym kierunku i nie ma to nic wspólnego z oficjalnym stanowiskiem UPC Polska . Jeszcze raz jednak napiszę, ze pocieszające może być to, że temat nie upadł całkowicie. Jeszcze od nikogo nie usłyszałem że w Brzegu już nic więcej nie będziemy robić. Wiem, że w planach są dwa kierunki, które mogły by być brane pod uwagę. Centrum oraz okolice Wierzbowej czyli tamto Osiedle.
Jeśli chodzi o ulicę Grunwaldzką, oraz ogólnie osiedle tzw. Czerwonych Koszar , niestety koszt inwestycji oraz brak do końca uregulowanego stanu własności tych terenów wyklucza możliwość podłączeń. Z drugiej strony mogę solenni zapewnić, że jeśli tylko wypłynie temat poszerzania sieci w Brzegu z całą pewnością z mojej strony oraz, co ważniejsze, ze strony lokalnego działu technicznego będą sugerowane co do ujęcia ich w planach.
Jeśli chodzi o wypowiedź Damiana:
Damian napisał/a:
…
1. kontakt z biurem obsługi dla abonentów powinien być darmowy (tak jak w innych sieciach TPSA, Netia)…
Zgadzam się z Tobą w 100%. Z informacji jakie posiadam wiem ze pracują na tego typu rozwiązaniem. Na chwilę obecną otrzymałem oficjalna odpowiedź odnośnie opłat w tym zakresie z której wynika:
* we wszystkich planach UPC opłata za połączenie z numerami
o 94xx wynosi 11gr/1min
o 0801 9xx xxx wynosi 35gr/3 min w godz. 8:00-22:00 i 35gr/6min w godz.22:00-8:00.
Damian napisał/a:
…
2. Czas oczekiwania jest zdecydowanie za długi….
To niestety nie tylko nasza bolączka. Pomimo nieustannych prac w kierunku zminimalizowania czasu oczekiwania, jest to problem z którym ciężko się uporać. Wynika to czasami z ilości połączeń w danej chwili lub długości ich trwania. Nie sposób jednak się z tą uwagą nie zgodzić.
Damian napisał/a:
3.Posiadam Taryfę Swobodną i na połączenia komórkowe mam naliczanie minutowe - bez komentarza
Pozwolisz, że jednak ja to skomentuję
Biorąc za przykład podobną taryfę w TP S.A. „Plan tp wieczory i weekendy” również jest naliczanie minutowe. W Neti jest co prawda naliczanie sekundowe przy połączeniach na telefony komórkowe, ale kosztem wysokości abonamentu. Różnica wynosi 16 zł !
Obecnie, w czasach, gdzie w większości posiadamy telefony komórkowe założenie planów stacjonarnych było takie, aby maksymalnie obniżyć koszt rozmów na telefony stacjonarne, ponieważ na komórki i tak dzwonimy z komórek. Słuszność tego założenia potwierdzają moje rozmowy z klientami oraz wnioski z nich płynące. Jeśli ktoś dzwoni na komórkę z „domowego” to zwykle jest to wyjątkowa sytuacja. Dlatego też firma UPC większy nacisk położyła na fakt aby darmowe rozmowy dotyczyły wszystkich operatorów stacjonarnych, w odróżnieniu np. oferty TP S.A. gdzie darmowe rozmowy są jedynie w obrębie sieci.
Mam nadzieję że moje wyjaśnienia choć troszkę pozwoliły aby te sprawy mniej gryzły.
Niestety oplata za pelny pakiet(jezeli chodzi o kablowke) ,jest dosc wysoka-55zl.
Pamietam ,jak zakladalam to byla promocja ,ponad 30zl(dokladnie nie pamietam) i ow Pan ,nie poinformowal mnie ,ze tylko ta promocja jest na rok.Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.
jak sama nazwa mówi ''promocja'', więc można wywnioskować że nie będzie trwać wiecznie, bo to by było niesprawiedliwe względem klientów którzy nabyli usługę w innym czasie, operator kablówki nie bierze odpowiedzialności za wiedzę nabywcy
osiolekGucio napisał/a:
Biorąc za przykład podobną taryfę w TP S.A. „Plan tp wieczory i weekendy” również jest naliczanie minutowe.
ja mam plan standardowy w TP i nalicza mi co 3 minuty więc minutowego mogę pozazdrościć ja jestem zadowolona z kablówki i już nie mogę doczekać się internetu i telefonu z UPC
Zanim odpowiem na wcześniejszy post, pragnę serdecznie podziękować za tak duże zainteresowanie promocją Canal+. Jednocześnie informuję, że obecnie wyczerpała się pula zestawów kolekcjonerskich. Następna pula przewidziana jest wyłącznie w formie nagród wynikających z losowania. Ponadto mogę zdradzić, co było niespodzianką, że osoba która zdecydowałaby się na zamówienie Canal + płaci tylko przez 10 miesięcy, ponieważ pierwsze 60 dni ma gratis! Taki bonus.
Poczułem się wezwany do tablicy, więc skrobie:
mmagda12 napisał/a:
Pamietam ,jak zakladalam to byla promocja ,ponad 30zl(dokladnie nie pamietam) i ow Pan ,nie poinformowal mnie ,ze tylko ta promocja jest na rok.Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.
Z ceny jaka została tu wyszczególniona, a piszę o wspomnianej 30 zł nasuwają się skojarzenia z dwoma promocjami.
Pierwsza 2 lata do tyłu, dla klientów z pakietem mini gdzie abonament wynosił 33 zł z gwarancją ceny na 24 m-ce, i w tym przypadku cena była by bliska przykładu, ale okres się nie zgadza.
Drugie skojarzenie, to promocja w której abonament wynosił 39 zł na/przez 12 m-cy i wynikał z oferowanego upustu. Dotyczy to okresu również 2 lata wstecz.
W związku z tym, że tak do końca niewiadomo jaki to ten „ow Pan”, Panią nie poinformował pozwolę sobie poprosić o podanie przynajmniej daty kiedy ta promocja była zawarta lub nr przedstawiciela (podany w lewym górnym rogu umowy). Swoją drogą nie wyobrażam sobie braku takiej informacji, w sytuacji kiedy klient otrzymuje przy umowie regulamin z pełną informacją o warunkach zawarcia umowy.
mmagda12 napisał/a:
Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.
To bardzo dobra rada. Dodam od siebie równie ważną. Czytajcie dokładnie. I nie tylko dlatego, że ktoś może powiedzieć Wam coś niezgodnego z prawdą. Czytajcie, ponieważ w trakcie zapoznawania się z promocją, nasuwają się dodatkowe pytania i na bieżąco macie szanse uzyskać na nie odpowiedź. Z drugiej strony, bardzo chętnie wprowadziłbym coś w rodzaju oświadczenia klienta, pod hasłem „ co usłyszałem przy zamówieniu”, który po pewnym czasie można by było przedstawić klientowi jako potwierdzenie, że jednak pojawiła się taka a taka informacja, i nierzadko nawet kilka razy. Oczywiście takiego czegoś nie będzie. Tym optymistycznym akcentem kończę swój kolejny elaborat.
Pozdrawiam
To przy okazji zapytam, czy Eurosport będzie już w języku angielskim ?. Od dwóch dni tak już jest .
Pozdrawiam
Dzięki za informację. Przyznam się że nawet nie mam czasu oglądać TV, choć lubię. Sprawdzę jaki jest powód i wkrótce napiszę. Swoją drogą, nie sądzę aby tak pozostało. Częstotliwości nie zostały zmienione przez nadawcę. Czyżby kosmici ???
Teraz dokladnie nie napisze ,kiedy podpisalam ta umowe(glupio nie moge znalesc ,),ale byla to kwota 33zl i byl to rok 2006. Mam inne umowy ,ale nigdzie nie pisze nr sprzedawcy .Bylo to na rok ,bo w 2007 placilam juz 55zl. Drynkne do UPC i sprawdze .
Jezeli chodzi o eurosport ,rzeczywiscie byl po angielsku sprawdzilam) ,ale dzisiaj jest juz po polsku.Tak jak napisales ,chyba byla to "robota kosmitow ":lol:
Odezwe sie
Teraz dokladnie nie napisze ,kiedy podpisalam ta umowe(glupio nie moge znalesc ,),ale byla to kwota 33zl i byl to rok 2006. Mam inne umowy ,ale nigdzie nie pisze nr sprzedawcy .Bylo to na rok ,bo w 2007 placilam juz 55zl. Drynkne do UPC i sprawdze .
Jezeli chodzi o eurosport ,rzeczywiscie byl po angielsku sprawdzilam) ,ale dzisiaj jest juz po polsku.Tak jak napisales ,chyba byla to "robota kosmitow ":lol:
Odezwe sie
nie ma potrzeby dzwonić do UPC, wystarczy, że prześlesz mi na PW adres usługi i wszystko już będę wiedział. Jeżeli nie ma nr sprzedawcy może to być umowa zamawiana przez Telefoniczne biuro sprzedaży, i w takiej sytuacji nie będzie nr przedstawiciela na umowie. Proszę o kontakt na PW ponieważ tym bardziej mnie zaintrygowałaś.
Jeśli chodzi o Eurosport, to wrócił do "normy" w poniedziałek o 5:45 i co najciekawsze bez żadnej ingerencji z działu technicznego . Teoria o kosmitach nabiera rumieńców.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum