Wysłany: 2007-10-31, 09:21 Do operatorów sieci kablowej UPC
Mam problem z kablówką...mianowicie od wczoraj zamiast AXN miałam Play TV, aż do teraz a kanału Extreme nie było w ogóle tylko pisało, że dostęp został zablokowany. Kilkakrotnie tak się zdarzało że pojawiał się taki komunikat nawet na kilkunastu kanałach naraz, ale po paru godzinach znikało i nie było żadnych podmian. Poza tym to Play TV jest obleśne i nie chce żeby to włączali bo to kanał dla niewyżytych starych facetów Wiem, że coś tam robicie w mojej okolicy, ale moglibyście poinformować nawet jak nie na UPC info to chociaż na forum, że zamieniacie kanały albo wyłączacie w ogóle:-P Chciałam się jeszcze spytać kiedy będą nowe kanały, bo podejrzewam, że to one są przyczyną tego zamieszania Nie chce wyjść na osobę marudną ale to mnie trochę drażni użytkowników. Z góry dziękuje za odpowiedz
Witam
Sytuacja ta nie ma nic wspólnego z wprowadzeniem nowych programów. Miejsce na nowe programy są przygotowane, i dojdą do oferty bez wykluczenia jakichkolwiek z obecnych. Różnica jedynie będzie w ułożeniu ( częstotliwościach) oferty. Jeśli chodzi o termin, czekamy na decyzję z Wrocławia.
AXN już jest.
Na koniec najważniejsze. Dziękuję za reakcję w tej sprawie. Problem zgłosiłem w centrali.
Każda pomoc z Waszej strony jest bardzo doceniana i z całą pewnością nie uważam, ze zgłaszając problem staje się ktoś marudą.
Pozdrawiam
Mi zaniknęły wszystkie programy.... Jak zadzwoniłem na BOA to mi powiedzieli ze z racji dużej liczby awarii w Brzegu dopiero jutro może ktos podejdzie... A tak sie córa cieszyła na Madagaskar... (ja też )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum