Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Uniwersytet Opolski
Autor Wiadomość
sabatina 



Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lut 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2007-02-27, 15:55   Uniwersytet Opolski

jestem ciekawa, czy sa forumowicze studiujacy tam,gdzie ja studiuje.obobjetnie- dzienni czy zaoczni. dajcie znac:):):):) wymienmy sie wrazeniami z pobierania nauk w tym fajnym miejscu!!!:)
Ostatnio zmieniony przez smooth 2007-07-30, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Maverick 
Time is money



Wiek: 37
Dołączył: 08 Maj 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg/Małujowice

Wysłany: 2007-02-27, 17:18   

Ja studiuję ale na Politechnice Opolskiej :P
A na jakim jesteś kierunku bo mam tam koleżankę?
0 UP 0 DOWN
 
sabatina 



Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lut 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2007-02-27, 18:10   

studiuje polonistyke
0 UP 0 DOWN
 
myszka 



Wiek: 36
Dołączyła: 14 Paź 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2007-02-27, 20:42   

Dzienne inzynieria środowiska i jest bardzo ciekawie :)
0 UP 0 DOWN
 
HS-R 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Wrz 2006

UP 63 / UP 6


Skąd: Kraina Marzeń

Wysłany: 2007-02-27, 23:04   

Ja już kończę tam swoją edukację. Pod koniec maja będę już mam nadzieję po obronie :)
Studiuję Terapię Pedagogiczną z Doradztwem Zawodowym - zaocznie
Pozdrówki dla studiujących na UO
0 UP 0 DOWN
 
sabatina 



Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lut 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2007-02-28, 15:48   

mnie osobiscie uniwerek bardzo sie podoba. jest mila atmosfera i ciekawi ludzie:)
0 UP 0 DOWN
 
myszka 



Wiek: 36
Dołączyła: 14 Paź 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2007-02-28, 15:56   

sabatina napisał/a:
jest mila atmosfera i ciekawi ludzie:)


zgadzam sie z tym ale niektorych wykładowców lepiej omijać
0 UP 0 DOWN
 
sabatina 



Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lut 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2007-02-28, 23:35   

dokladnie. zgadzam sie w 100 % :) :):):) ale takie "przypadki" zdazaja siie na kazdej uczelnii:)