Wysłany: 2012-01-25, 09:58 Konkurs forumowy na zdjęcie miesiąca
Zasady (regulamin) miesięcznych konkursów fotograficznych na forumbrzeg.pl pt.: "Konkurs forumowy na zdjęcie miesiąca":
1. W konkursach może wziąć udział każdy zarejestrowany forumowicz.
2. Każdy uczestnik może wysłać na konkurs tylko jedno zdjęcie.
3. Maksymalna liczba zdjęć mogących wziąć udział w konkursie to 15. O zakwalifikowaniu do konkursu decyduje kolejność nadesłania.
4. Do informowania o nowych tematach konkursowych będzie służył temat "Konkurs forumowy na zdjęcie miesiąca" umieszczony w dziale "Fotografia - ogólnie" na ForumBrzeg.pl. W ww. temacie zawarte będą niniejsze zasady dotyczące konkursu oraz informacje o ewentualnych zmianach w regulaminie.
5. Termin nadsyłania zdjęć będzie ogłaszany na początku miesiąca w wiadomości z tematem danej edycji konkursu.
6. Zwycięzca edycji zostanie wyłoniony w ankiecie. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą ujawniane dopiero po jej zakończeniu.
7. Po uruchomieniu ankiety dopuszczalne jest komentowanie zdjęć, ale tak, aby nie sugerować tym autora.
8. Zdjęcia należy przesyłać na adres: jadore@wp.pl W temacie e-maila piszemy jakiego miesiąca zdjęcie dotyczy, poprzedzając wyrazem "konkurs": np. konkurs luty, konkurs marzec, itd. W treści e-maila należy podać nick forumowy oraz tytuł zdjęcia. Jako nazwę załączonego pliku - tytuł zdjęcia.
9. Zdjęcia przesyłane na konkurs nie powinny zawierać informacji umożliwiających identyfikację autora (np. tzw. znaków wodnych, danych exif, itp.). Dane te, w miarę możliwości, zostaną usunięte przez opiekuna konkursu, w przeciwnym przypadku zdjęcie zostanie "oddane" autorowi do poprawy.
10. Dopuszczalne są modyfikacje zdjęcia (poprawa lub pozbawienie barwy zdjęcia, zmiana kontrastu, przeróbka na grafikę, akwarelę itp., ale z zachowaniem ogólnego charakteru zdjęcia). O uznaniu lub nie danego zdjęcia, będzie decydował każdorazowo opiekun konkursu.
11. Zdjęcia uznane przez opiekuna konkursu za niezgodne z tematem nie będą dopuszczone do udziału w konkursie.
12. Po zakończeniu konkursu publicznie ogłaszany będzie jedynie nick zwycięzcy danej edycji, pozostali autorzy zdjęć mogą (ale nie muszą) ujawnić się sami.
13. Zgłoszenie do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem organizatorom prawa do niewyłącznego, nieodpłatnego opublikowania prac dla celów konkursu na forumbrzeg.pl oraz fotoblogu www.jadoree.pl, bez podania forumowego nicka, czy jakichkolwiek innych danych o autorze. Ewentualne inne wykorzystanie wymagać będzie zgody autora zdjęcia.
14. Dopuszczalne są tylko i wyłącznie fotografie autorstwa osoby nadsyłającej zdjęcie.
15. Zdjęcia zgłaszane do konkursu nie mogą zawierać treści niezgodnych z prawem lub zasadami współżycia społecznego. Uczestnik zgłaszający zdjęcia do konkursu ponosi wyłączną odpowiedzialność za ewentualne naruszenia praw osób trzecich.
Ostatnio zmieniony przez A.Mason 2012-01-28, 13:33, w całości zmieniany 1 raz
9. Zdjęcia przesyłane na konkurs nie powinny zawierać informacji umożliwiających identyfikację autora (np. tzw. znaków wodnych, danych exif, itp.). W przeciwnym przypadku zostaną one usunięte przez opiekuna konkursu.
'One' znaczy zdjęcia czy dane, exify, znaki wodne?
Wiem, czepiam się, ale ten punkt regulaminu można dwojako interpretować.
Ostatnio zmieniony przez chmurkolistna 2012-01-25, 23:45, w całości zmieniany 1 raz
'One' znaczy zdjęcia czy dane, exify, znaki wodne?
'One' znaczy zdjęcia. Nikt raczej nie będzie bawił się w "czyszczenie" komuś zdjęć aby mogły wziąć udział w konkursie skoro jasno jest napisane ,że nie mogą zawierać określonych danych. Proste to aż do bólu
Dziekuje Wam bardzo za reakcję Juz się bałam, że piszę sobie a muzą...
Zasady - czego nie pisałam wcześniej - ustalaliśmy razem z Masonem.
I teraz tak - nalezy do tego podejść logicznie.
O ile (w moim wypadku) usunięcie danych exif nie stanowi problemu i robiłam to już nie raz (i robić będę nadal), tak w przypadku znaku wodnego problem jest bardziaj złożony, bo mogłaby to być już zbyt duża ingerencja w zdjęcie, albo np. w ogóle by sie nie dało usunąć. Wyjaśniając więc: dane exif będę ususwała sama nadal, znaki wodne - nie (w tym wypadku zwyczajnie po ludzku skontaktuje się z autorem zdjęcia, żeby zrobil to sam).
Natomiast dat na zdjęciach (które także się trafiają, a jak dla mnie szpecą zdjęcie wysyłane na konkurs fotograficzny) - tykać nie będę.
Mam nadzieję, że pomogłam
kluq, nadal twierdzisz, że 'proste to aż do bólu'?
Skoro sam nie miałem problemu ani nie zauważyłem aby ktoś inny miał problem z interpretacją regulaminu oczywiście nadal podtrzymuję swoje zdanie
Na mniej jednak gdyby okazało się ,że jest więcej osób potrzebujących tłumaczenia regulaminu koleżanka autorka już wszystko dogłębnie wyjaśniła i więcej problemów nikt mieć nie powinien
Przyznaję, jakoś przeoczyliśmy tą nieścisłość podczas opracowywania regulaminu. Proponuję zmianę na:
9. Zdjęcia przesyłane na konkurs nie powinny zawierać informacji umożliwiających identyfikację autora (np. tzw. znaków wodnych, danych exif, itp.). Dane te, w miarę możliwości, zostaną usunięte przez opiekuna konkursu, w przeciwnym przypadku zdjęcie zostanie "oddane" autorowi do poprawy.
Ostatnio zmieniony przez A.Mason 2012-01-27, 17:11, w całości zmieniany 1 raz
A.Mason, masz taką moc sprawczą, aby edytować mój post, więc proszę - czyń honory
Czy wiecie, że temat lutowy jeszcze się "rodzi"? Ale na pewno się pojawi
Proszę opiekunkę konkursu o ustalenie maksymalnej wagi pliku i wielkości zdjęcia
powiedzmy, że nie będziemy tutaj wyznaczać limitów, jednak dla lepszej widoczności konkursowych zdjęć, będę się starała jakoś je ujednolicić wielkościowo, a jeśli to się nie sprawdzi, wtedy zadecydujemy co z tym dalej
No ale my tu gadu gadu, a czas podać temat konkursu lutowego - pierwszego w tym roku.
Wszelkie zasady określone są powyżej, więc nie będę ich powtarzać.
Dodam tylko, że na zdjęcia czekam do 16 lutego włącznie.
Temat konkursu lutowego to:
Gorący temat
Ponieważ mamy teraz dość mroźną zimę, mam nadzieję, że znajdziecie wiele takich "gorących tematów"
Ps. miało być "mróz", ale doszłam do wniosku, że za zimno na taki temat, trzeba się ogrzać, więc do dzieła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum