Wysłany: 2011-08-10, 14:19 Praca dla osób niepełnosprawnych
PRACOWNIK BIUROWY - Warszawa
Profil stanowiska:
Prace na stanowisku administracyjno-biurowym – częściowo wykonywana w biurze firmy a częściowo w domu.
Wymagania:
- Dobra znajomość komputera (środowisko Windows, Office, IE) oraz urządzeń biurowych
- Wykształcenie minimum średnie,
- Sprawność manualna,
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres
- Osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat (poszukujemy 5 osób)
- Ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie przy użyciu nowoczesnych technologii internetowych
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Szkolenia merytoryczne i wsparcie ze strony koordynatora.
Miejsce pracy:
Warszawa Powiśle
Uwagi:
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie CV wraz z informacją o stopniu niepełnosprawności na e-mail agnieszka.laskowska@igd.waw.pl
Firma zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Przepraszam, a czy będzie Pani uprzejma mniej więcej określić firmę? Jakiś link? Jaka to branża? Może jakaś informacja o zarobkach i formach refundacji kosztów dojazdu do biura w Warszawie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum