Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu? Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Wysłany: 2011-06-11, 10:05 Stowarzyszenia, Fundacje i Spółdzielnie - zaproszenie na szk
Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Szkolenie jest całkowicie bezpłatne.
Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej zaprasza na pierwsze spotkanie i szkolenie w Brzegu, związane z problematyką szeroko rozumianej ekonomii społecznej (działalność III sektora, tj. stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni i etc).
Pierwsze spotkanie ma na celu integrację środowisk związanych z działalnością w organizacjach pozarządowych oraz podniesienie kompetencji pracowników i członków organizacji w różnych aspektach ich funkcjonowania. Program spotkania i szkolenia w Brzegu został przygotowany w oparciu o wieloletnie doświadczenia pionierów ekonomii społecznej na Opolszczyźnie.
- Kto może (a przede wszystkim powinien) przybyć ?
Członkowie lub pracownicy organizacji III sektora, tj. stowarzyszeń, związków, fundacji i spółdzielni
- Gdzie?
Ośrodek Szkoleniowy przy Brzeskim Centrum Handlowym "MARKO" przy ul. Trzech Kotwic 11 (IVp, wejście od hali targowej "Marko" - mapka wkrótce)
- Kiedy?
16-17 czerwca w godz. 9.00-15.00
- A co w zamian za przybycie?
- kompetentna kadra
- klimatyzowana sala
- materiały szkoleniowe
- materiał promocyjny (w tym fantastyczny kubek z godłem Byczyny)
- spotkanie z pionierami
- kawa, ciacho i lunch
- certyfikat udziału w szkoleniu (bardzo przydatna rzecz )
- spotkania, rozmowy, kontakty
- inicjacja klubu wsparcia
Kontakt telefoniczny: Jacek "Franco" Horęzga 604 15 24 36
Cytat:
Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej (BIGS) to instytucja szkoleniowo-doradcza wspierająca powstawanie nowych podmiotów w obszarze gospodarki społecznej od pomysłu do przygotowania dokumentów założycielskich i pozyskania środków finansowych niezbędnych do założenia i funkcjonowania nowego podmiotu.
No tu jest problem, bo potrzebny jest KRS. Ale masz moje osobiste zaproszenie w charakterze "wolnego słuchacza" (nie otrzymasz certyfikatu najprawdopodobniej) . Nikogo nie wyrzucimy . Proszę o wszelkie zgłoszenia na podanego maila, nawet nie spełniające wymogów "formalnych". Im prędzej, tym lepiej - ilość zgłoszeń może mieć wpływ na ostateczny charakter spotkania.
Yasiu - a czy Twoje macierzysta OSP jest zarejestrowana? Podejrzewam, że tak. Możesz formalnie z ramienia OSP i przy okazji interesy forumowego stowarzyszenia reprezentować.
Franiu, przekażę informację Prezesowi OSP, również zwrócę się do Powiatowego o tym by rozesłał informację po jednostkach.
edit:
Przekazałem telefonicznie informację Prezesowi Zarządu Powiatowego OSP, zobligował się przekazać podległym mu jednostkom i powiadomić mnie która z nich zechce wziąć w tym udział. Wtedy wyślę Ci maila zbiorczego.
O jany! Yasiu - nie szalej . Samo szkolenie jest limitowane warunkami projektu, więc ilość miejsc nie jest nieograniczona, jak zaznaczyłem w pierwszym poście. Wręcz przeciwnie.
Natomiast korzystając z okazji, mam nadzieję na spotkanie się w jednym miejscu grupy działaczy, zebranie danych i przedstawienie planów na przyszłość.
Inaczej - ilość zgłoszeń, które napłyną na podanego wyżej maila do jutra, lub pojutrza, powinna wpłynąć na decyzje odnośnie całokształtu, niezależnie od 16godzinnego bloku szkoleniowego.
Szczegóły dogrywamy, a w zasadzie dogramy na ostatnią chwilę, w zależności od ilości zgłoszeń. Na chwilę obecną nie mam dostępu do firmowego maila i dopiero jutro sprawdzę ilość zgłoszeń.
Ale zgodnie z obietnicą, Yasiu jesteś na liście (o ile masz czas w godzinach pracy).
Dziś jeszcze ostatnie chwile luzu po wielu tygodniach.
Zachęcam też do udziału w bezpłatnym szkoleniu, wprowadzającym w tematykę funduszy europejskich i wykorzystaniu komputera przy zarządzaniu projektami. Pierwszeństwo mają osoby w wieku 45+, ale są też miejsca dla młodszych. Więcej tutaj: http://www.forumbrzeg.pl/...pic.php?t=25974
Ostatnio zmieniony przez Franco Zarrazzo 2011-06-12, 14:11, w całości zmieniany 1 raz
Informuję o zamknięciu rekrutacji na panel szkoleniowy w ramach szkolenia objętego powyższymi postami - limit miejsc został wyczerpany.
Zapraszamy na kolejne szkolenia już wkrótce i na szkolenia dla osób pracujących i dla przedsiębiorców z sektora mikro i małych przedsiębiorstw w ramach projektu Akademia Rozwoju Umiejętności Europejskich. Więcej infomacji w wątku: KLIKNIJ TUTAJ !
Ostatnio zmieniony przez Franco Zarrazzo 2011-06-15, 14:54, w całości zmieniany 1 raz
Yasiu - specjalnie dla Ciebie i forumowego stowarzyszenia zorganizowałem dodatkowy kubek promocyjny. Kiedy będziemy rozpijali piwczano (to za poradę odnośnie problemów z działem fotokonkursowym ), odbiorę zaległą smyczę ForumBrzeg (już nie pamiętam, za co przydzielona) i dostaniesz kubek .
Materiały szkoleniowe też mam w nadwyżce. Na szkoleniu byli nawet przedstawiciele lewińskiego Stowarzyszenia Przyjaciół i Osób Niepełnosprawnych "Pomóżmy Im".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum