Zasięg będziecie mieli, gdy przełączycie się na 3G, u mnie cały czas jest full.
Sieć ORANGE ma awarie na naszym terenie, i nie tylko na naszym, w każdym bądź razie wczoraj tj. 31.03 pani z BOK Orange poinformowała mnie że maja awarie 4 nadajników u nas i mają 24 godziny na naprawienie usterki. Faktem jest że nie ma problemu w telefonach ustawionych na podwójny zakres i 3G.
Skarbimierz-nadal" poza zasięgiem sieci" w blokach nie można dodzwonić się z pokoju do pokoju.
Ponieważ kończy mi się umowa ,proszę o opinie użytkowników sieci Era, Plusa i ...Pley--->-pomimo weloletniej obecności w Orange, ale braku skuteczności moich reklamacji dotyczących zasięgu /obniżenia kosztów również/ chcę zmienić operatora.----którego wybrać???
Era i tylko Era. Od 8 lat place tylko i wylacznie kwote abonamentu i nigdy nie zastanawiam sie czy moge zadzwonic bo nabije sobie dodatkowy rachunek, a dzwonie kiedy tylko mam ochote. Podejscie do klienta przedluzajacego umowe tez jest na lepszych warunkach niz w innych sieciach, zwlaszcza w Orange, ktore nie daje nic ponad to co nowi klienci moga dostac podpisujac pierwsza umowe z inna siecia. A zasieg... "pole koles, to ja mam wszedzie"
Ostatnio zmieniony przez Mrówa 2011-04-02, 21:39, w całości zmieniany 1 raz
BOK Orange dzisiaj 11.00-11.10-po czterokrotnym przełączaniu do" kompetentnego operatora"
W dniu dzisiejszym operator Orange pani Urzsula Kruk/ mam potwirdzeni SMS/ stwierdziła,że nie ma żadnych wiadomości o awarii na terenie Brzegu i może przyjąć takie zgłoszenie.
Czyżby firma chciała problem braku sygnału "zamieść " pod dywan bo się boi ,że będzie musiała wielu abonentom zwracać 1/30 lub 1/15 sumy abonamentu?
Stwierdzam,ze Orange schodzi na psy ,gdyż nawet na pisemną reklamację dotyczącą braku zasięgu na Skarbimierzu- w blokach- nie mam odpowiedzi -reklamacja z dnia 22.02-polecony z poświadczeniem odbioru.
W regulaminie "-jeżeli w ciągu miesiąca brak odpowiedzi to reklamacja została uwzględniona."
Papier wszystko przyjmie a przy okazji mojego telefonu pani operator b. się zdziwiła,że nie wiem nic o tym ,że moja reklamacja NIE została uwzględniona.
Jeszcze 8.03 sms dostałem wiadomość ,że reklamacja jest w trakcie....i po 7 dniach dostanę odpowiedź. Potem już tylko cisza.
Młody 31 co Ty na to?
Ostatnio zmieniony przez burozo2 2011-04-03, 12:13, w całości zmieniany 3 razy
BOK Orange dzisiaj 11.00-11.10-po czterokrotnym przełączaniu do" kompetentnego operatora"
U nich nigdy nie ma kompetentnej osoby. Na Skarbimierzu odkąd pamiętam jest problem z siecią Orange, tłumaczyli się kiedyś tym że nie mają pozwolenia na nadajniki ze względu na poligon, co jest dla mnie mało przekonywujące. Można pisać i odwoływać się, z tego co tutaj piszecie szanse są, tylko oni liczą chyba że nikomu nie będzie się chciało. Ja w każdym bądź razie będę składał reklamacje.
Dzisiaj po kilku miesiącach "walki" z Orange dostałem SMS-em wiadomość,że moja
reklamacja została uwzględniona a szczegóły przekazane zostaną listownie. Ja proponowałem obniżenie abonamentu na dwa telefony o 30 % oraz oczywiście konieczność wzmocnienia sygnału w naszym rejonie.
Poczekam na list i zobaczymy jakie warunki proponuje operator.
Moim zdaniem ,najlepszym obecnie rozwiązaniem będzie zmiana operatora.
Nie chcę otwierać nowego tematu i dlatego proszę o ocenę INTERNETI operatora oferującego usługi internetowe .Od początku marca nie tylko u mnie, niemiłosiernie "muli" a czeto brak sygnału. Oczywiście interweniowałem ale brzeski przedstawiciel Internetii nawet nie zjawił się a "centrala" zgłoszenie przyjęto-powiadomimy swojęgo przedstawiciela" /razem 6 zgłoszeń/
W Interneti nie jest drogo /42 zł za 2 Mbsek/ale cała ta sytuacja jest denerwujaca.
Jakie łącza warto mieć za "ludzkie " pieniądze!!!
Ufff-ponarzekałem za kilka miesięcy do przodu ale jak widać po Orange może warto??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum