Wysłany: 2011-01-21, 19:02 uszczelka pod głowicą, głowica audi 80
witam...
mam kilka pytan odnosnie głowicy w mojej audi 80 b4 2.0 l ben
czy przy wymianie uszcelki koniecznie trzeba planować glowice zaznacze czy jest to konieczne jesli tak to czemu...
czy możliwe jest pekniecie kolektora ssacego, bloku silnika lub glowicy bez jakich kolwiek wycieków, olej tez oki
i czy jest mozliwe wyciągniecie glowicy w audi 80 razem z kolektorem ssacym i wydechowym jednoczesnie i z tym kolankiem co sie dokreca do katalizatora... bo walczyłem z tym dzisiaj i nic a rozkrecic to kolanko od kolektora wydechowego to masakra.... nie ma dojscie
prosze o jakies propazycje bardzo wazne i pilne
Acio wiesz jakie to audi 80 2.0 bylem u ciebie co chodziło o ten 2 gar...
juz rozebrałem głowice kolektory tylko najgorsze ze nic nie widac zeby cos było pekniete, uszczelka tez wygląda dobrze.... ijuz nie wiem o co chodzi????
Później jak poczytałem dalsze posty to wszystko już na ten temat wiedziałem, tyle, że u Ciebie na ten drugi cylinder na wolnych obrotach raz chodziło a innym razem nie i do tego reagowało na odkręcenie korka płynu chłodniczego.
Do takiego obrotu sprawy to nie musi być duża "dziura" to tak jak trochę szersze pęknięcie, jak pracujesz to weź ją do pracy i podejdź, pooglądamy uszczelkę.
A co do planowania głowicy to lepiej zrobić jak jest na wierzchu i przy okazji wymienić uszczelniacze zaworowe, przed założeniem warto sprawdzić czy nie ma wżerów w bloku silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum