Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Przyjmę kotka
Autor Wiadomość
bers 


Wiek: 43
Dołączył: 16 Cze 2008

UP 22 / UP 26



Wysłany: 2009-12-23, 17:13   Przyjmę kotka

Mam w domu roczną kotkę, trafiła do mnie jak miała 2 tyg. Ogólnie nie znam się na "hodowli" kotów, więc proszę o odpowiedz kogoś obeznanego w temacie. Moja kotka ma adhd;) i chyba przydałby sie jej kumpel do zabawy. Chciałbym się dowiedzieć czy dobrze bym postąpił biorąc drugiego kota, czy może koty wola byc "jedynakami".
0 UP 0 DOWN
 
Yvvone 



Wiek: 33
Dołączyła: 23 Lut 2007

UP 66 / UP 12


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-12-23, 17:36   

bers, może to nie ADHD tylko po prostu kotek ma taki charakter? Mój np. od zawsze był leniwy, na starość niewiele mu się zmieniło, jedynie można zaobserwować różne dziwne zachowania.
Jeśli wiesz, że kot będzie tolerował innego to czemu nie. Jeśli nie masz pewności - początkowo może być ciężko, wiem to z doświadczenia, choć ja mojego bym już nie naraziła na taki stres (ma 14 lat), a wiem, że nie znosi innych zwierząt.
0 UP 0 DOWN
 
mulder 


Wiek: 47
Dołączył: 21 Gru 2008

UP 2397 / UP 3901



Wysłany: 2009-12-24, 06:01   

Moi znajomi mają po parze kotów ( każdy z nich miał po jednym , ale załatwiłem im drugie kociaki z adopcji- z działek) i te szybko się do siebie przyzwyczaiły , są młode ok. roku i roznoszą dom, ale jak się lubi zwierzęta to takie sytuacje nie przerażają. Polecam jakieś znajdy.
0 UP 0 DOWN
 
Yvvone 



Wiek: 33
Dołączyła: 23 Lut 2007

UP 66 / UP 12


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-12-24, 12:04   

No a ja zapomniałam dodać jeszcze, że właśnie efekt może być odwrotny od zamierzonego - może być jeszcze większe "ADHD" po przyjęciu drugiego kociaka. :)
0 UP 0 DOWN
 
Kathia 
Czubek i Patol ;)



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 35
Dołączyła: 27 Lip 2007

UP 4 / UP 2


Skąd: z kątowni :P

Wysłany: 2009-12-24, 15:22