Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Uwaga na Kauflanda
Autor Wiadomość
Kathia 
Czubek i Patol ;)



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 35
Dołączyła: 27 Lip 2007

UP 4 / UP 2


Skąd: z kątowni :P

Wysłany: 2007-12-04, 15:24   

Cytat:
Czy mial ktos z was podobna sytuacje?

Troszkę inną miałam jakiś czas temu. Kupowałam jedzenie w puszkach dla kotów. Na drugi dzień otwierając puszkę zobaczyłam, że jest po prostu zepsuta, szczęśliwie miałam paragon, więc pojechałam ją zareklamować. Pani wymieniła mi puszkę na nową, ale niestety upominku w ramach przeprosin nie dostałam, bo jak to pani powiedziała, że mi się nie należy :shock: Wcale nie jest mi potrzebny ich wyrób czekoladopodobny do szczęścia, ale chodzi tutaj chyba o formę, w jaki sposób powinni się zachować. Po co ogłaszać coś, co tak naprawdę nie jest praktykowane w danym sklepie :x
0 UP 0 DOWN
 
biedronka 



Wiek: 34
Dołączyła: 01 Sie 2007

UP 1 / UP 0



Wysłany: 2007-12-04, 17:17   

ja miałam taką sytuację, że stałam z 15 min w kolejce. kiedy poszłam do informacji po obiecane 5 zł "przemiła" pani zadzwoniła na kasę, i spytała czy jest tam kolejka. tamta powiedziała że nie ma. bo faktycznie- kolejka znacznie się zmniejszyła. "przemiła" pani powiedziała, że kłamię i życzyła miłego dnia.
mądrze z jej strony byłoby spytać się, czy była duża kolejka. nie chodzi tu o te 5 zł, lecz o sam fakt tego, że klient nasz pan, a jak się mu coś obiecuje to należy to spełnić :/
0 UP 0 DOWN
 
klient 

Wiek: 41
Dołączył: 16 Paź 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2007-12-04, 23:44   

Drogi Robaczku; obslugujacy w informacji doskonale wiedza kiedy sa kolejki na kasach a kiedy nie a takie pozniejsze postepowanie z klientem jakie ty m.in. opisujesz to czeste wydarzenia i jesli kiedys spotka cie taka przykra sytuacja jaka nadmieniasz to przypominam ze masz prawo zalatwic ta sprawe inaczej poprzez centrum obslugi klienta ktore rozpatruje takie zdarzenia,wiele osob o tym nie wie i czesto splawiani wychodza.Natomiast problem o ktorym pisze Kathia to faktycznie ten wyrob czekoladopodobny nie jest wart zachodu i proszenia sie o niego tu chodzi raczej o kulture i wlasciwe podejscie do klienta...pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
Corvin 



Wiek: 49
Dołączył: 26 Cze 2007

UP 5 / UP 2



Wysłany: 2007-12-05, 08:11   

Nie jestem pewien czy tam nie jest monitoring. Jesli tak, to ktos dociekliwy moze zazadac dowodu w postaci nagrania video.
0 UP 0 DOWN
 
biedronka 



Wiek: 34
Dołączyła: 01 Sie 2007

UP 1 / UP 0



Wysłany: 2007-12-05, 15:54   

Drogi kliencie. Myślę, ze z racji Twojego wieku takie działanie pomogło by, tzn odwołanie się do centrum. ale inaczej traktuje się zupełnie dorosłe osoby, a inaczej te niedorosłe :/ więc myślę że to by nic nie dało...
0 UP 0 DOWN
 
Kathia 
Czubek i Patol ;)



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 35
Dołączyła: 27 Lip 2007

UP 4 / UP 2


Skąd: z kątowni :P

Wysłany: 2007-12-05, 16:21   

robaczek napisał/a:
zupełnie dorosłe osoby, a inaczej te niedorosłe :/

Otóż to. Mi się upominek na przeprosiny nie należał, bo miałam tylko 18 lat :?
A przecież to takie nieprofesjonalne...

Nie zapomnę też sytuacji, gdy pani kasjerka miała do mnie pretensje, że nie wiem jaka jest cena towaru, który kupuję. Zapytała mnie o cenę, powiedziałam, że nie wiem, bo nie mogłam znaleźć. Próbowała połączyć się chyba z informacją, ale nie mogła się dodzwonić. Potem rzucając kartką, którą chciałam kupić, bardzo 'energicznie' stwierdziła, że musi znać jej cenę, żeby skasować. Na moje pytanie czy to na pewno ja mam znać cenę, a nie ona, zrobiła bardzo obrażoną minę i stwierdziła, że owej kartki mi nie sprzeda :shock: Resztę zakupów kasowała bardzo na mnie obrażona. Śmieszne to trochę. Rozumiem, że mają bałagan, ale czy to na prawdę moja wina i czy to klienci muszą zawsze na tym cierpieć? Mogła mi to przekazać w jakiś bardziej kulturalny sposób, na pewno nie miałabym do niej o to pretensji, w końcu tam też pracują ludzie, szkoda tylko, że często nie potrafią się odpowiednio w stosunku do klient zachować.
0 UP 0 DOWN
 
HS-R 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Wrz 2006

UP 63 / UP 6


Skąd: Kraina Marzeń

Wysłany: 2007-12-05, 21:29   

Co do Kauflanda ja miałam wielki problem wczoraj z mikołajami czekoladowymi, były pakowane po 85, 100, 125, 150, 200, 225 i 250 gram a jak widziałam ceny tylko za 250 i 125. Najlepsze jest to, że tam gdzie pisała cena za 125 były dwustugramowe, więc zonk przy kasie że droższe, ale wiele osób przecież nie sprawdza paragonów prawda?? A interesik się kręci :)

Praktycznie tylko w Kauflandzie robię większe zakupy, ale powoli chyba będe przyzwyczajac się do innego sklepu :(
0 UP 0 DOWN
 
Necia 
*zakręcony pechowiec*



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 34
Dołączyła: 18 Kwi 2006

UP 24 / UP 8


Skąd: LA

Wysłany: 2007-12-05, 22:42   

ja tam ku przestrodze zawsze tup tup do czytnika bo wole miec pewność ;)
0 UP 0 DOWN
 
alferx 



Wiek: 51
Dołączył: 11 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2007-12-05, 23:32   

A jak tak trochę odwrotnie.

Nie powiem i raz czy dwa na czymś były różnice cenowe, ale na szczęście groszowe, wiec po podejściu do informacji nie chciało mi się zatrzymywać kolejki dla 0.40 (bo przycisk był żle zaprogramowany w wadze i zamiast winogron skasowało sie coś droższego)

Natomiast moja noga nie postanie w Intermachu.
Było sobie piwko po 2,49 (cena standardowa za carlsberga), więc wziąłem 4pak, przy sprawdzaniu paragonu w domku ZONK 12,99zł. W kauflandzie cena za cztropak 9,99 a tu za folię doliczyli 3 zł.
Jaki jest sens by 4pak był droższy od 4 piw wziętych luzem? Gdyby pani skasowała pojedyncze piwo x 4 zapłaciłbym 9,96zł , a za kod zczytany z opakowania zbiorczego (4pak) pzrepłaciłem 3zł.

Zazwyczaj sprawdzam czytnikiem produkty jezeli jest namieszane z metkami, ale stoiska z piwami są w miarę czytelne, więc się zasadzki w tamtym miejscu nie spodziewałem.
0 UP 0 DOWN
 
Zbychoo 
desperate househusband ;)



Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2007

UP 72 / UP 23



Wysłany: 2007-12-06, 07:49   

alferx napisał/a:
nie chciało mi się zatrzymywać kolejki dla 0.40
... a w InterMarche za 0,75zł
alferx napisał/a:
moja noga nie postanie
. Różnica taka, że piw kupujesz 4 więc w sumie wyszło 3zł. Pewnie obniżono cenę na butelkę a zapomniano o wielopaku.
Ja w każdym brzeskim (i nie tylko) markecie napotkałem wiele błędów tak cenowych jak i związanych z terminami ważności. W bagatelizowanym przez Ciebie Kauflandzie też próbowano mnie "orżnąć" czasem na sporo większe kwoty niż przedstawione 0,40zł. Za każdym razem idę jednak do informacji i proszę o zwrot nie dlatego, że zależy mi na tych kilkudziesięciu groszach, lecz dla zasady. Gdyby wszyscy tak robili to sklepy przykładałyby się o wiele bardziej do pilnowania porządku na półkach, a ewentualne celowe kombinowanie byłoby nieopłacalne.
Z ciekawszych przypadków kombinowania, na które się natknąłem przytoczę wrocławskiego Alberta gdzie kupowałem szczoteczkę do zębów. Obok siebie stały 3 rodzaje szczoteczek do zębów tej samej firmy i typu, różniących się tylko twardością włosia. Szczoteczki twarde i miękkie były w jednej cenie natomiast przy szczoteczce o średniej twardości ceny nie było. Ale skoro skrajne były w tej samej cenie to założyłem identyczną dla średniej. Jakież było moje zdziwienie, gdy na kasie cena wyszła o 30% wyższa. Takie działania od razu nasuwają wniosek o celowym działaniu marketu. Niestety podobne przypadki zaobserwowałem w większości brzeskich większych sklepów. Za cenę inną niż na półce należy się rekompensata, natomiast jeżeli klient pogubi się w nalepkach i da się złapać na taki chwyt... cóż, zawsze ma prawo zwrócić towar, ale skoro jest w koszu...
A tak na koniec - większe zakupy i tak raczej robię w Kauflandzie przede wszystkim ze względu na szeroką ofertę produktów, ale tam, jak w każdym innym markecie jestem czujny jak grzechotnik syberyjski :wink:
0 UP 0 DOWN
 
Roztropek 


Wiek: 73
Dołączył: 11 Sie 2006

UP 345 / UP 162


Skąd: tutejszy

Wysłany: 2007-12-06, 12:18   

Kaufland ma mimo wszystko poważny plus dodatni. Nie ma tam typowej tandety za marne grosze jak w Lidlu, czy nieistniejącym już Plusie. Biedronka wolno wychodzi z tej tandety, ale jeszcze znacznie odbiega od Kauflanda, szczególnie biorąc pod uwagę tanie pakowane wędliny i szybkie dania (raczej wyroby wędlinopodobne) produkowane masowo na terenie Niemiec. Gdyby jeszcze nie owoce i warzywa z taką ilością konserwantów, że odbierają apetyt na cokolwiek to Kaufland byłby moim ulubionym sklepem.
0 UP 0 DOWN
 
biedronka 



Wiek: 34
Dołączyła: 01 Sie 2007

UP 1 / UP 0



Wysłany: 2007-12-06, 13:24   

zawsze uważałam Kaufland'a za sklep czysty i schludny... do czasu.
mamuśka wysłała mnie po mleko- 1 litr w kartonie. wzięłam, idę do kasy... widzę że kupujący się na mnie patrzą... patrzę po sobie i widzę jak moja kurtka stała się cała mokra, karton od spodu jest cały mokry... nie kmoniecznie z mleka. wruciłam do domu, zabrałam się za wycieranie plamy... nie schodzi. a do domu mam 5 kroków więc nie zdążyła nawet wyschnąć...
ostatnio wiele produktów się tam klei, są brudne, pootwierane. fe
0 UP 0 DOWN
 
Zbychoo 
desperate househusband ;)



Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2007

UP 72 / UP 23



Wysłany: 2007-12-06, 13:36   

robaczek napisał/a:
ostatnio wiele produktów się tam klei, są brudne, pootwierane
Co niekoniecznie wynika z winy sklepu. Jak myślisz, kto to otwiera? Sam czasami widzę jak ludzie "rzucają" jogurtami i podobnymi rzeczami o niezbyt trwałym opakowaniu, a obsługa niestety nie wszystko jest w stanie błyskawicznie zauważyć i sprzątnąć. Owszem czasami zdarzają się tak przypadki uszkodzeń opakowań przy układaniu towaru jak i niechlujstwo obsługi ale nie uważam, żeby było tych przypadków więcej niż w innych marketach.
0 UP 0 DOWN
 
Marcim B. 



Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2007

UP 855 / UP 1842



Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2007-12-06, 13:42   

Ma swoje wady ale to chyba najlepszy sklep w okolicy. Zgadzam się z Roztropkiem co do owoców i warzyw - jakość i cena odstrasza ale poza tym jest ok.
0 UP 0 DOWN
 
jstaszek 



Wiek: 62
Dołączył: 30 Cze 2005

UP 22 / UP 18



Wysłany: 2007-12-07, 16:15   

widzę i czytam że wiekszość przyzwyczaja sie do funkcjonowania
tego KRAMU
robaczek napisał/a:
nie kmoniecznie z mleka. wruciłam do domu, zabrałam się za wycieranie plamy... nie schodzi. a do domu mam 5 kroków więc nie zdążyła nawet wyschnąć...

market zwraca za szkody wynikłe z jego funkcjonowania do kwoty 100PLN
oczywiście potwierdzone :cry:
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: kauflanda, na, uwaga


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 34
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu