Witam , mam pytanie , konkretnie chodzi mi o bład urzędnika wydziału komunikacji tj. zle wypełnione dane, i wymiane dowodu na nowy. Kto pokryje koszty? interesant czy urzędnik?
Jeśli wina lezy po stronie urzednika, to bedziesz mial wymieniony dowod darmowo. Ale trzeba udowodnic te wine. Chociaz po glebszym namysle, to nie do konca. Jak odbieralem dowod to urzednik dla mi do sprawdzenia czy dokumenry sa dobrzez przez niego wypelnione. Jesli wszystko jest OK, to zlozylem podpis na odbiorze dokumentow. Tak wiec wina urzednika nie jest przesadzona.
Dawno dowodu rejestracyjnego nie wymieniałem, ale kilka dokumentów w życiu odbierałem i faktycznie jest tak jak mówi mój przedmówca: zawsze chyba urzędnik czy ktoś kto je wydaje każe sprawdzić czy wszystko jest ok. Nawet podczas kupowania biletu PKP, co miesiąc słyszę z okienka, że mam sobie sprawdzić dane czy są poprawne (bo kupuję miesięczny). Niestety (albo stety) trzeba się pilnować na każdym kroku. Nawet, a może właśnie szczególnie w Urzędach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum