Pamietacie dzien z kolujacym boeningiem centralwings nad wawa? Chodzilo o to, ze wskazniki niepokazywaly wysunietych kol. Afera byla rozglasniana przez wszystkie media. Otoz na drugi dzien byla podobna sytuacja z samolotem tego samego przewoznika startujacego z okecia. Tylko tym razem media jakos przemilczaly ten fakt.
Poddaje pod rozwage zamawianie biletow u tego przewoznika. Chyba, ze ktos jest amatorem mocnych wrazen.
Pamietacie dzien z kolujacym boeningiem centralwings nad wawa? Chodzilo o to, ze wskazniki niepokazywaly wysunietych kol. Afera byla rozglasniana przez wszystkie media. Otoz na drugi dzien byla podobna sytuacja z samolotem tego samego przewoznika startujacego z okecia. Tylko tym razem media jakos przemilczaly ten fakt.
Poddaje pod rozwage zamawianie biletow u tego przewoznika. Chyba, ze ktos jest amatorem mocnych wrazen.
PS
Oczywiście powyzsze sytuacje nie sa regula.
Takie są realia wielu firm tanich linii lotniczych.Centralwings ma ostatnio problemy finansowe więc nie stać ich na naprawdę drobnych usterek,lecz niestety z tych drobnych robią się te większe i są takie problemy.
Obydwaj piszecie nieprawdę, po pierwsze nie ma czegoś takiego jak niemożność naprawy jakiejkolwiek usterki technicznej w samolocie z powodu utraty płynności przewoźnika albo jakiejkolwiek tymczasowej trunonści finansowej. W Polsce obowiązują jedne z najbardziej rygorystycznych przepisów w tym zakresie.
Po drugie CentralWings od początku swej działalnośći nigdy nie był na plusie i do tej pory nie osiągnął break even point i długo się to nie stanie jeśli w dalszym ciągu będzie działał w takim modelu biznesowym jakim działa.
Po trzecie owszem widziałem w bodjże dwóch różnych stacjach news z kolejną usterką w CentralWings.
Ostatnio zmieniony przez Rich Kramer 2008-04-17, 23:19, w całości zmieniany 1 raz
Obydwaj piszecie nieprawdę, po pierwsze nie ma czegoś takiego jak niemożność naprawy jakiejkolwiek usterki technicznej w samolocie z powodu utraty płynności przewoźnika albo jakiejkolwiek tymczasowej trunonści finansowej. W Polsce obowiązują jedne z najbardziej rygorystycznych przepisów w tym zakresie.
Po drugie CentralWings od początku swej działalnośći nigdy nie był na plusie i do tej pory nie osiągnął break even point i długo się to nie stanie jeśli w dalszym ciągu będzie działał w takim modelu biznesowym jakim działa.
Po trzecie owszem widziałem w bodjże dwóch różnych stacjach news z kolejną usterką w CentralWings.
Wiesz z tymi rygorystycznymi przepisami to nie zgodziłbym się.Owszem na papierze są a w praktyce?.Wątpię.Chyba że dasz mi solidny dowód bo na razie mamy dwie awarie centralwings.Ponadto pisząc ostatnio miałem na myśli większe problemy niż zawsze.
Było przecież podane przez media iż zastanawiali się nawet nad ogłoszeniem upadłości firmy.
A gdyby nie było tej niemożności o jakiej piszesz to nie było by tej awarii prawda??.Przecież ten wskaznik od tak się nie popsuł.Usterka musiała wystąpić o wiele wcześniej lecz zapewne te jedne z najbardziej rygorystycznych przepisów tego nie załatwiły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum