Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu? Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
atła przy sądzie, wyjazd z AK i z racji, że mało kto skręca w prawo zrobiłbym na prawym psie również możliwość lewoskrętu.
i myslisz że Tir na prawym pasie i osobówka na lewym się zmieszcza ? jak widać nie wiesz, że TIR skręcający w 3-Maja zajmuje 2 pasy aby się złamać...
Co do pomysłów na forum.... rondo na Włościańska/Poprzeczna całkowicie odpada
Rondo 1Maja przy szkole- pasuje
Rondo przy Paiastowska/JP2 pasuje
Rondo przy Brzeskiej- pasuje
No i lekka zmiana cyklu przy Sądzie.... Jadący od amfiteatru aby mieli zielone i mogli skręcić w prawo na zielonym, w tym samym czasie jak rusza potok od ronda...
I to samo z drugiej storny.... Rusza potok z 3Maja to z Chrobrego od strony więzienia mogą dostawać zielone aby mogli dojechać do nastepnego zielonego w prawo...
Ostatnio zmieniony przez butter 2017-06-18, 13:12, w całości zmieniany 1 raz
Co do pomysłów na forum.... rondo na Włościańska/Poprzeczna całkowicie odpada
Dlaczego Twoim zdaniem odpada?
butter napisał/a:
No i lekka zmiana cyklu przy Sądzie.... Jadący od amfiteatru aby mieli zielone i mogli skręcić w prawo na zielonym, w tym samym czasie jak rusza potok od ronda...
I to samo z drugiej storny.... Rusza potok z 3Maja to z Chrobrego od strony więzienia mogą dostawać zielone aby mogli dojechać do nastepnego zielonego w prawo...
To jest faktycznie dobra propozycja, ktora moze w jakims stopniu usprawnic ruch na tym skrzyzowaniu. W ogole zastanawiam sie czy organizacja sygnalizacji swietlnej jest tam odpowiednio dobrana do natezenia ruchu.
Przyszla mi do glowy jeszcze jedna mysl, czy nie lepiej byloby zeby przebieg DK 39, biegnacej obecnie praktycznie przez cale miasto i powodujacej zatory, zmienic i poprowadzic ja przez ul. Wroclawska, jak na zalaczonej mapce ponizej?
Plusy takiego rozwiazania:
- pozbywamy sie tranzytu z glownych ulic Brzegu (Wloscianskiej i AK)
- pozbywamy sie zatorow na rondzie spowodowanych przez auta ciezarowe
- w jakims stopniu zmniejszamy natezenie ruchu i bezpieczenstwo na tych ulicach,
- wzdluz proponowanego przebiegu znajaduje sie zaledwie kilka zabudowan, w porownaniu do obecnego przebiegu,
- nawet jesli na ul. Chrobrego utworzy sie wtedy zator, bedzie on latwy do ominiecia przez przejazd ul. Chopina (dla udajacych sie w strone Rynku), lub Partyzantow-Robotnicza (dla udajacych sie w strone Poczty).
-nawierzchnia ul. Wroclawskiej jest w beznadziejnym stanie, wiec jej dalsza dewastacja przez ciezarowki nie bedzie az tak odczuwalna, a byc moze przyczyni sie do remontu.
Minusy:
- przejazd kolejowy,
- przejscie dla pieszych w okolicy kregielni, z ktorego korzystaja dzieci pobliskiej szkoly.
-.... nic mi wiecej nie przychodzi do glowy, moze ktos pomoze
Capture.PNG
Plik ściągnięto 15 raz(y) 190,16 KB
Ostatnio zmieniony przez kwm 2017-06-19, 09:54, w całości zmieniany 3 razy
No jasne. Tylko obwodnicy i drugiej przeprawy nie mamy, i nie zanosi sie na to, zebysmy mieli w najblizszej przyszlosci. W tej sytuacji ruch musi sie odbywac przez centrum, poniewaz jedyna przeprawa przez Odre tam sie znajduje. Poki co mamy do wyboru 2 opcje i w obu ruch bedzie sie odbywal przez centrum miasta, do czasu kiedy powstanie obwodnica.
Ostatnio zmieniony przez kwm 2017-06-19, 13:24, w całości zmieniany 1 raz
i myslisz że Tir na prawym pasie i osobówka na lewym się zmieszcza ? jak widać nie wiesz, że TIR skręcający w 3-Maja zajmuje 2 pasy aby się złamać...
cofnąć linii warunkowego zatrzymania p-14 na 3 maja nie można aby zestaw ciężarowy miał więcej miejsca i wtedy zmieści się z prawego. Tak uczyniono na AK.
A może zorganizować codzienny marsz przez pasy do czasu aż ktoś to zauważy i da kaske na obwodnice i nowy most.
Jak zrobi się medialna zadyma to i środki się znajdą, bo inaczej to zapomnijmy o drugiej przeprawie z obwodnicą.
A czas na to jest idealny- wakacje, objazd przez Brzeg z powodu budowy ronda w Czarnowąsych - więc medialnie na pewno będzie jak tiry z godzinę dziennie postoją w tym skwarze.
Ostatnio zmieniony przez GNOM 2017-06-20, 13:55, w całości zmieniany 2 razy
To jest jedyny sposob. Inaczej bedziemy wiecznie zbywani, i zawsze znajdzie sie wazniejsza inwestycja.
Niestety to juz bylo przerabiane kilka lat temu i rowniez nie wiele pomoglo
Bylem optymista w sprawie obwodnicy, kiedy okazalo sie, ze bedziemy mieli 2 poslow z powiatu brzeskiego w Sejmie. Coz, wyszlo jak zawsze.
Nie wydaje mi sie, aby spotkania burmistrza w tej sprawie w Warszawie cos zmienily. Brzeg, podobnie jak wiekszosc Polski jest dla nich jakims miejscem w otchlani. Pamietam jak kilka lat temu pieniadze, ktore mialy zostac przeznaczone na kolejny etap renowacji kosciola pofranciszkanskiego, powedrowaly do Gdanska na odbudowe swiatyni, ktora wczesniej zniszczyl pozar. To jest tak, jak opisuje klasyczna sytuacja, kiedy do mechanika przyjezdza ktos przy kasie mercedesem albo bmw, reperowanego malucha wypycha sie na dwor i przystepuje do naprawy samochodu bogatszego klienta.
Tak jest z nasza obwodnica.
Chyba, zeby robic blokady jak sugeruje GNOM - do skutku.
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa pracuje nad aktualizacją "Programu Budowy Dróg Krajowych i Autostrad". Więc niedługo będzie wiadomo na co zostaną przeznaczone pieniądze... Ale raczej na pewno nie nową przeprawę mostową w Brzegu
A wiec pozostaje blokada. Do skutku.
Ostatnio zmieniony przez mac 2017-06-20, 14:49, w całości zmieniany 1 raz
Powracając do tematu, może nie zmieniłbym jakieś organizacji a sposób jazdy kierowców.
Ulica Chrobrego, odcinek od Chrobrego/Piastowska do świateł.
Jezdnia jest na tyle szeroka, że są tam DWA pasy ruchu więc zacznijmy z nich korzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum