Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
internet 3VNET/Lanet
Autor Wiadomość
staho 



Wiek: 42
Dołączył: 29 Wrz 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-16, 20:21   

Lukasz10_2004 napisał/a:
Czy ktoś z was nie miał internetu od niedzieli do dzisiejszego popołudnia :?:

Miałem tylko przerwy w dzialaniu internetu, cztery przerwy po około 3godz.
O tych tylko wiem bo zauważyłem,a między przerwami net działał okropnie jak widać pare postów wyżej.
W piątek już będe miał internet z UPC :D

Żegnaj lanecie :lol:
0 UP 0 DOWN
 
Alina 

Wiek: 43
Dołączyła: 17 Cze 2008

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2008-06-17, 18:48   

Mam umowe z 3vnet na czas okreslony,chce ja wypowiedziec.
Nie wiem na jakiej podstawie moge ją zerwac.
Czy ktoś może mi pomóc? :wink:

Jak działa internet w 3vnet każdy wie :P
Szykuje sie do podpisania umowy z UPC :)
Ostatnio zmieniony przez Alina 2008-06-17, 21:04, w całości zmieniany 3 razy  
0 UP 0 DOWN
 
Yaroo 
Brzeg - moje miasto


Wiek: 51
Dołączył: 01 Wrz 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: z Brzegu

Wysłany: 2008-06-18, 14:49   

Wypowiedzieć normalnie :) Nie musisz przedstawiać żadnych powodów. Miałaś umowę z 3vnetem a nie z Lane-tem. Jeżeli bardzo chcesz możesz podć powody np. przerwy w dostawie usługi itp. Ja napisałem tylko cytuję: " rozwiązuję umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia...." Odpowiedź lanetu zamieściłem stronę lub dwie wcześniej. Pani poprosiła tylko o podanie przyczyn. Napisałem więc że UPC ma ciekawszą ofertę i tyle :)

Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
cirek 



Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2008

UP 19 / UP 2654


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-18, 15:02   

Yaroo napisał/a:
Witam
Nie może być lipa. Umowę miałeś podpisaną z 3Vnetem. Teraz zgodnie z komunikatem na stronie 3vnetu 30 kwienia nastąpiło połączenie przez przejęcie. Czyli de facto jest nowy podmiot dostarczający usługi dostępu do internetu. Raz że powinni każdego dotychczasowego Abonenta 3vnetu powiadomić pisemnie o takiej sytuacji a dwa że nam jako Abonentom w tej syuacji przysługuje prawo wyboru - zmienił się dostawca i możemy ten stan zaakceptować lub nie - czyli rozwiązać umowę.
Dzwoniłem właśnie przed chwilą do BOK i obowiązuje tylko 30 dniowy okres wypowiedzenia

Pozdrawiam


Masz racje nie ma takiej możliwośći że ktoś może zabronić rozwiązania umowy.
A po zatym jeżeli miałeś podpisaną umowe z 3vnetem to po przejęciu przez inną firme powinieneś dostać nową umowe lub aneks do umowy, nierozumiem tego jak niemacie takiego tranferu jak macie w umowie to już jest powód do zerwania ja mam neta z Netii i jak jest usterka awaria na serwerze lub jakiś błąd Netia ma 24 godziny na naprawe ustrki więc tutaj powinno być tak samo
0 UP 0 DOWN
 
staho 



Wiek: 42
Dołączył: 29 Wrz 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-20, 21:47   

:D I juz mi podłaczyli neta z UPC :)
Widać różnice :wink:

Łącze 10Mbit :D

:-P Żegnaj lanecie :-P
Ostatnio zmieniony przez staho 2008-06-20, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Roztropek 


Wiek: 73
Dołączył: 11 Sie 2006

UP 345 / UP 162


Skąd: tutejszy

Wysłany: 2008-06-26, 08:04   

Od dnia 23.06 Firma Lanet nie dostarcza internetu do niektórych budynków przy ul. Łokietka, oczywiście bez wcześniejszego powiadomienia. Awaria ma być usunięta w przyszłym tygodniu. Właśnie złożyłem pismo o rozwiązane umowy.
0 UP 0 DOWN
 
cirek 



Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2008

UP 19 / UP 2654


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-26, 09:52   

Dziewie się że dopiero teraz chcesz rozwiązać umowe z nimi ja mam netie i jak jest usterka naprwiaja ją w ciągu 24 godzin. A najdłużej jak czekałem na naprawe usterki to było ok 4-6 godzin
0 UP 0 DOWN
 
Yvvone 



Wiek: 33
Dołączyła: 23 Lut 2007

UP 66 / UP 12


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-26, 10:40   

Beznadzieja, dno, olewactwo, nie wywiązywanie się z umowy - tymi słowami można podsumować to, co robią, a raczej NIC nie robią pracownicy Lanetu.
Ciągłe przerwy w dostawie internetu, a transfer jeśli już jest, to pięciokrotnie mniejszy od tego, który być powinien.
Gdy się zadzwoni do nich, poda wszystkie dane, to albo miły pan z obsługi nauczy jak poprawnie włączyć komputer, albo każą napisać e-maila (drugi przypadek jest dość ciekawy - jak napisać e-maila nie mając dostępu do internetu?). Nie wspomnę już o tym, że telefony, które w rzeczywistości NIC nie pomagają darmowe nie są.
Zadzwonili do mojego sąsiada, mial przyjechać pan z serwisu, aby w końcu naprawić problem. I co? Nie przyjechał. Po co.
Nie odezwał się nikt, chyba z tydzień mimo obiecanej wizyty.
Wczoraj zadzwonił wicedyrektor, ale pewnie przez kolejne dni wiele się nie zmieni.

Spieprzyli sprawę na starcie, szkoda nerwów i przede wszystkim pieniędzy na TAKI internet i TAKĄ obsługę, która nie robi NIC.
0 UP 0 DOWN
 
cirek 



Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2008

UP 19 / UP 2654


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-26, 10:51   

Yvvone,

To co napisałaś to aż mnie przeraziło ja bym już nawżucał komu popadnie i bym już dawno rozwiązał umowe bo to co oni robią to jest śmieszne a potem się dziwią że ludzie rozwiązuja umowy z nimi :o
0 UP 0 DOWN
 
Yvvone 



Wiek: 33
Dołączyła: 23 Lut 2007

UP 66 / UP 12


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-26, 11:18   

cirek, i tak będzie, umowa zostanie niedługo rozwiązana, a oni obsmarowani gdzie się da. Wrzucanie nikomu nic tu nie pomoże, choć już nie raz tak było, bo normalna rozmowa do nich nie dociera - zawsze to samo - albo każą pisać e-maila, albo zbywają. Gdy mój tato poprosił o to, aby dali mu znać (na telefon komórkowy) kiedy problem zostanie rozwiązany - odmówili.

Ale już niedługo... ;)
0 UP 0 DOWN
 
cirek 



Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2008

UP 19 / UP 2654


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-26, 13:07   

Yvvone,

Zobacz co zrobił Yaroo też miał ten problem i rozwiązał umowe z zachowaniem 30 dni ten post jes wyżej.
Ale to jak oni dostarczają usługe do klijętów i sposób w jaki podchodzą di klijętów to jest kpina. Szkoda gadać dziwie się innym osobą które mają umowe z nimi i ie mają sygnału albo mają mniejszy niż mają w umowie że nic nie robią

Ale to już inna sprawa 8)
0 UP 0 DOWN
 
d0mino 
The Art Of Torture


Wiek: 42
Dołączył: 04 Sty 2008

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg :]

Wysłany: 2008-06-26, 19:18   

ja już zrezygnowałem z ich usług. pozostało mi jeszcze 27 dni i bierem neta z UPC :)
0 UP 0 DOWN
 
kisiol 
telekomunikator-integrator



Wiek: 39
Dołączył: 17 Wrz 2005

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2008-06-27, 15:26   

cirek napisał/a:
Zobacz co zrobił Yaroo też miał ten problem i rozwiązał umowe z zachowaniem 30 dni ten post jes wyżej.


Czy jest tu ktoś kto miał umowę na czas OKREŚLONY i ją zerwał? Bo nie jest filozofią rozwiązać umowę na czas nieokreślony.
0 UP 0 DOWN
 
d0mino 
The Art Of Torture


Wiek: 42
Dołączył: 04 Sty 2008

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg :]

Wysłany: 2008-06-27, 16:21   

kisiol napisał/a:
Czy jest tu ktoś kto miał umowę na czas OKREŚLONY i ją zerwał?


ja
0 UP 0 DOWN
 
but0la 


Wiek: 62
Dołączyła: 25 Mar 2008

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2008-06-27, 19:51   Jestem wolna

Zakończyła się moja przygoda z 3Vnet i nie będę ciepło wspominać internetu z ostatnich miesięcy .
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: 3vnetlanet, internet


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 33
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu