Wysłany: 2007-09-24, 15:15 XIV Memoriał Anny Lityńskiej 2007
REGULAMIN
XIV MEMORIAŁU ANNY LITYŃSKIEJ
I CEL
1. Uczczenie pamięci Anny Lityńskiej – nauczycielki ZSE w Brzegu.
2. Popularyzacja i upowszechnianie biegania jako najprostszej formy aktywności ruchowej.
3. Rozbudzenie wśród dzieci i młodzieży chęci do czynnego spędzania czasu wolnego.
II ORGANIZATOR
1. Organizatorem memoriału jest ZSE w Brzegu ul. Jana Pawła II 28 współorganizatorami są Wydział Oświaty, Kultury i Kultury Fizycznej przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, Urząd Miasta Brzeg, SZS
2. Biuro Organizacyjne Memoriału mieści się w ZSE w Brzegu ul. Jana Pawła II 28 tel. 077 4162794, fax. 077 4162130, email zse_brzeg@wodip.opole.pl
III TERMIN I MIEJSCE
1. Zawody odbędą się w dniu 28 września 2007 r. na Stadionie Miejskim w Brzegu przy ulicy Sportowej.
2. Memoriał będzie miał charakter biegów przełajowych, które odbywać się będą na wyznaczonej i oznakowanej trasie.
IV UCZESTNICTWO
1. Uczestnikami Memoriału mogą być uczniowie, którzy zostali wcześniej zgłoszeni przez nauczycieli lub opiekunów i posiadają pisemne oświadczenie o zdolności do udziału w zawodach podpisane przez rodzica bądź ustawowego opiekuna. (Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101 poz. 1095).
2. Za sprawdzenie badań lekarskich lub oświadczeń ponoszą odpowiedzialność zgłaszający nauczyciele lub opiekunowie grup.
3. Uczestników biegu obowiązuje estetyczny ubiór i obuwie sportowe. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać wypełnione i otrzymane od organizatora kartki startowe identyfikujące zawodnika. Brak kartki na mecie, zniszczenie jej w stopniu uniemożliwiającym odczyt lub skreślenia na kartce dyskwalifikuje zawodnika w klasyfikacji indywidualnej i drużynowej. Kartki startowe będą wydawane opiekunom grup w dniu zawodów.
V ZGŁOSZENIA
1. Każda szkoła może zgłosić max 8 zawodników lub zawodniczek w danej kategorii wiekowej
2. Zgłoszenia do memoriału będą przyjmowane w terminie do 27 września 2007 r. w godzinach 8:00 – 15:00 w sekretariacie ZSE w Brzegu ul. Jana Pawła II 28 w jednej z poniższych form: faxsem na numer 077 4162130, emailem zse_brzeg@wodip.opole.pl, pocztą lub osobiście.
3. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę szkoły, listę uczestników z zaznaczeniem kategorii wiekowej.
4. W dniu zawodów opiekunowie dostarczają listy podpisane przez dyrektorów szkół wraz z oświadczeniami rodziców do sekretariatu zawodów.
5. Weryfikacje uczestników odbędzie się w dniu zawodów w następujących godzinach:
9.15 – 9.45 gimnazja,
10.15 – 10.45 szkoły podstawowe
11.30 – 12.00 szkoły ponadgimnazjalne.
VI KLASYFIKACJE
1. Prowadzona będzie klasyfikacja indywidualna i drużynowa.
2. W klasyfikacji indywidualnej zawody odbędą się w następujących kategoriach wiekowych i odpowiednio na dystansach:
· Szkoły podstawowe
Dziewczęta rocznik 1996 i młodsze 1000m
Dziewczęta rocznik 1995 1000m
Chłopcy rocznik 1996 i młodsi 1500m
Chłopcy rocznik 1995 1500m
· Gimnazja
Dziewczęta rocznik 1994 1500m
Dziewczęta rocznik 1993 1500m
Dziewczęta rocznik 1992 1500m
Chłopcy rocznik 1994 2000m
Chłopcy rocznik 1993 2000m
Chłopcy rocznik 1992 2000m
· Szkoły Ponadgimnazjalne
Dziewczęta rocznik 1991 2000m
Dziewczęta rocznik 1990 2000m
Dziewczęta rocznik 1989/88 2000m
Chłopcy rocznik 1991 3000m
Chłopcy rocznik 1990 3000m
Chłopcy rocznik 1989/88 3000m
3. Klasyfikacja drużynowa będzie prowadzona osobno dla szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych. O zwycięstwie zadecyduje większa ilość punktów uzyskana przez uczniów danej szkoły we wszystkich biegach. Punktacja na mecie będzie zależała od zajętego miejsca i przedstawia się następująco:
1m – 20pkt, 2m – 16pkt, 3m – 13pkt, 4m – 12pkt, 5m – 11pkt, 6m – 10pkt, 7m - 9pkt, 8m – 8pkt, 9m – 7pkt, 10m – 6pkt, 11m – 5pkt, 12m – 4pkt, 13m – 3pkt, 14m – 2pkt, 15m – 1pkt.
VII NAGRODY
1. Medal i dyplom za miejsca I-III w klasyfikacji indywidualnej.
2. Puchar za miejsca I-III w klasyfikacji zespołowej.
3. Nagrody rzeczowe otrzymują zwycięzcy biegów.
VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Opiekę medyczną zapewnia organizator.
2. Zawodnicy skracający trasę biegu zostaną zdyskwalifikowani.
3. Biegi odbędą się bez względu na pogodę.
4. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników ponoszą nauczyciele lub opiekunowie.
5. Przebieralnia dla uczestników będzie znajdowała się na stadionie w oznakowanych namiotach wojskowych.
Za zagubione rzeczy organizator nie odpowiada.
6. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora.
Program minutowy
XIV Memoriału Anny Lityńskiej
9.15 - 9.45 weryfikacja gimnazja
10.15 – 10.45 weryfikacja szkoły podstawowe
11.30 – 12.00 weryfikacja szkoły ponadgimnazjalne
9.50 Odprawa opiekunów gimnazjów z sędzią głównym na linii startu
10.00 Bieg dziewcząt rocznik 1994
10.10 Bieg dziewcząt rocznik 1993
10.20 Bieg dziewcząt rocznik 1992
10.30 Bieg chłopców rocznik 1994
10.45 Bieg chłopców rocznik 1993
11.00 Bieg chłopców rocznik 1992
11.15 Uroczyste otwarcie Memoriału
11.25 Dekoracja zwycięzców w kategorii gimnazja
11.25 Odprawa opiekunów szkół podstawowych z sędzią głównym na linii startu
11.35 Bieg dziewcząt rocznik 1996 i młodsze
11.45 Bieg dziewcząt rocznik 1995
11.55 Bieg chłopców rocznik 1996 i młodsi
12.05 Bieg chłopców rocznik 1995
12.15 Dekoracja zwycięzców w kategorii szkół podstawowych
12.15 Odprawa opiekunów szkół ponadgimnazjalnych z sędzią głównym na linii startu
12.25 Bieg dziewcząt rocznik 1991
12.40 Bieg dziewcząt rocznik 1990
12.55 Bieg dziewcząt rocznik 1989/88
13.10 Bieg chłopców rocznik 1991
13.25 Bieg chłopców rocznik 1990
13.40 Bieg chłopców rocznik 1989/88
14.00 Dekoracja zwycięzców w kategorii szkoły ponadgimnazjalne
14.10 Zakończenie Memoriału
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum