Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
skrzynka wakacyjna 2005 :)
Autor Wiadomość
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



  Wysłany: 2005-06-25, 13:52   skrzynka wakacyjna 2005 :)

Nareszcie wakacje !! Możecie pisać tutaj co porabiacie przez te wakacje, jak mija czas z daleka od szkoły....:)

Jak świętowaliście koniec roku ? Jak pamiętacie coś to napiszcie ;)

913.jpg
Plik ściągnięto 267 raz(y) 28,17 KB

 
Devon 


Wiek: 33
Dołączył: 28 Kwi 2005

UP 1 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-06-26, 14:08   

Ja świętowałem z moją klasą... cieżko było ich gdzieś wyciągnąc ale się udało.

statystyki

3 osoby - odwiezione do domu z powodu zaburzeń zwrokowo, ruchowych
4 osoby - gadały jakieś bzdety kompletnie nie na temat.
2 osoby - kompletnie zdrowe :P
a reszta piła szampala bo nie lubią piwa ani wodki :) też się uchlali 4 szampany dobrze wchodzą :P a potem 2 zasneło trzabyło budzić... wszystko było pod kontrolą. Kultura była :P

a na wakacje szykujemy coś podobnego tylko jak odbędzie się jakiś festyn albo coś :)
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-06-27, 23:50   

hmmm nasza klasa podzieliła się......kilka osób było na 18-stce na działkach, a inni na ognisku na 3 stawie.

Na 18-stce było spoko, ale jak na ognisku..... tego już nie wiem.
 
Bastard 


Dołączył: 15 Maj 2005

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-06-28, 00:13   

taaaaaaaaa wakacje :evil: :evil: :evil:

Teraz w końcu jakieś imprezy się zaczną. Kasa jest więc heja :brawo: [piwo]
0 UP 0 DOWN
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-06-29, 00:03   

to ja Ci kochana Paulinko powiem jak było na ognisku :evil: BYŁO SUPER...było w hooj ludzi chyba z 600, kąpalismy sie z Bieniem, Anie M. zrzarły chyba komary choc popryskała sie moim OFF'em przetermonowanym 5 lat, pza tym wszyscy pili a potem to nie wiem bo poszedłem na romantyczny spacer... 8)
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-06-29, 00:38   

hmm....jak to brzmi
djArtee(lipson) napisał/a:
romantyczny spacer
. Ciekawe z kim :> .....:>.
czyli jednym słowem imprezke mieliście(miałeś) ciekawą ?



djArtee(lipson) napisał/a:
kochana Paulinko
to wiesz Lipa..... Może pisać do mnie Yasiu.....:D:D:D:D(no i ewentualnie siostra, ale ona w życiu tak nie napisze :) )
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-07-05, 00:48   

Ten romantyczny spacer to był z taką jedna bliską mi osobą...a co do tej "kochanej" to spoko ...niech bedzie Paulino.. :lol:
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-07-05, 10:33   

a jak tam twoje (wasze) wakacje mijają??
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-07-05, 23:38   

no moje bardzoo spoko....nasz tez jesli liczyć mnie i moją bliską osobe :P
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-07-06, 14:14   

hmm......a czego nie pojechałeś na obóz ??
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-07-08, 16:44   

no ja nie miałem jechac na zaden oboz. chodzi Ci o ten co pojechała iza???no ja nie chciałem jechac bo szkoda mi hajcu a tymbardziej chce pracowac..zaczynam od poniedziałku!!!!!!! :evil: :twisted:
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-07-10, 10:34   

achaaaaa :P W takim razie życze powodzenia w pracy :)
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-07-14, 17:52   

no i zaczołem ta prace.. pierwszy dzien cały sie obijałem..robiłem NICCCCCC.Trzy nastepne masakra...3 pietro na papie w 40 stop słoncu...... :cry:
0 UP 0 DOWN
 
Paulina
[Usunięty]


UP 0 / UP 0



Wysłany: 2005-07-14, 22:45   

przynajmniej się opalisz :)
 
djArtee(lipson) 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-07-14, 22:52   

hehe dzieki i berz tego juz mi 2 raz w tym roku skora z plecoffff schodzi!!! :shock:
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: 2005, skrzynka, wakacyjna


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 34
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu