Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Inez
2007-03-14, 12:56
Czego nienawidzicie ?? A co uwielbiacie.. =)
Autor Wiadomość
Makowa Panienka 
Siesnimi, siesnimi :]



Wiek: 28
Dołączyła: 31 Mar 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: BrzEg

Wysłany: 2006-10-15, 09:20   Czego nienawidzicie ?? A co uwielbiacie.. =)

Hej tak sobie w nocy myslałam o forum :) I wpadłam na pomysł by spytać was czego nienawidzicie, a co wręcz przeciwnie co uwielbiacie =)

To może ja zacznę =)

Nienawidzę gdy ktoś chrapie..gr..
Uwielbiam szczery śmiech i knysze :evil:
Ostatnio zmieniony przez Makowa Panienka 2006-10-15, 09:21, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
myszka 



Wiek: 32
Dołączyła: 14 Paź 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 09:28   

Nienawidzę jak sie spóźnia pociąg i musze na niego czekac
Uwielbiam śmiac się
0 UP 0 DOWN
 
Pecik 
alias...Wapniak :D



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: pawłów

Wysłany: 2006-10-15, 11:57   

ROkSaNka napisał/a:
Nienawidzę gdy ktoś chrapie..gr..
Uwielbiam szczery śmiech i knysze
tez to kocham :lol:
myszka napisał/a:
Uwielbiam śmiac się
i witam w klubie smiejacych sie :)
0 UP 0 DOWN
 
yasiu 
Główny nadzorca



Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2005

UP 416 / UP 127


Skąd: Michałowice / Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 13:35   

Ja uwielbiam pogodnych ludzi i szczerość

Nienwidzę kłamców i gburów.
0 UP 0 DOWN
 
Sawka 
Diablica [;



Zaproszone osoby: 5
Wiek: 29
Dołączyła: 14 Lip 2006

UP 1 / UP 1


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 17:25   

myszka napisał/a:
Nienawidzę jak sie spóźnia pociąg i musze na niego czekac


Dojeżdżasz do Wrocka? :>

Ja uwielbiam knyszę z sosem czosnkowym (tak jak i pizzę z owym sosem :> )


Nienawidzę.....gdy ktoś śmierdzi :x Serio :x
0 UP 0 DOWN
 
KtOŚ 
<--(x_x)-<<



Wiek: 32
Dołączył: 10 Kwi 2006

UP 18 / UP 25


Skąd: a domyśl się :P

Wysłany: 2006-10-15, 17:39   

Saw_woman napisał/a:
Nienawidzę.....gdy ktoś śmierdzi


czosnkiem?? :>
0 UP 0 DOWN
 
Sawka 
Diablica [;



Zaproszone osoby: 5
Wiek: 29
Dołączyła: 14 Lip 2006

UP 1 / UP 1


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 18:11   

KtOŚ napisał/a:
Saw_woman napisał/a:
Nienawidzę.....gdy ktoś śmierdzi


czosnkiem?? :>


No buahaha :wink: Pyszniusi sosik czosneczkowy, ale fakt, że po nim nawet można i cały dzień zęby szorować, a dalej się "zieje"

A chodzi mi o ludzi, którzy nie myją się, śmierdzą, i mają brudne pazury :x
0 UP 0 DOWN
 
myszka 



Wiek: 32
Dołączyła: 14 Paź 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 18:18   

Saw_woman napisał/a:
Dojeżdżasz do Wrocka?


nie do Opola
0 UP 0 DOWN
 
sedzia DRED 
sir Rafcio



Wiek: 44
Dołączył: 01 Cze 2005

UP 3 / UP 0


Skąd: Zasiedmiogorogrod

Wysłany: 2006-10-15, 19:10   

uwielbiam jak moje dziciaczki i żonka się śmieją

a nienawidzę KŁAMSTWA i PLOT
0 UP 0 DOWN
 
myszka 



Wiek: 32
Dołączyła: 14 Paź 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-10-15, 19:31   

sedzia DRED napisał/a:
nienawidzę KŁAMSTWA i PLOT


To jest najgorsze co moze byc. A jeszcze jak ma sie wścibskich sasiadów to juz całkiem zawsze znajdą sobie kogoś żeby obgadac.
0 UP 0 DOWN
 
Martuska 
Pozytywnie :)



Wiek: 29
Dołączyła: 05 Gru 2005

UP 1 / UP 0


Skąd: zza mosteczka

Wysłany: 2006-10-15, 21:14   

Uwielbiam lato... :)
Nienawidzę, gdy ktos mi coś rozkazuje, lub narzuca swoją wolę
0 UP 0 DOWN
 
Makowa Panienka 
Siesnimi, siesnimi :]



Wiek: 28
Dołączyła: 31 Mar 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: BrzEg

Wysłany: 2006-10-16, 16:47   

Dzieki za udział ;D Wapniak a Ty co uwielbiasz ?? a czego nie nawidzisz :D

Wapniak :D <3
0 UP 0 DOWN
 
Pecik 
alias...Wapniak :D



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: pawłów

Wysłany: 2006-10-16, 16:51   

to juz pozostawie dla siebie :P musze miec jakies tajemnice :>
0 UP 0 DOWN
 
halba 


Wiek: 33
Dołączyła: 23 Wrz 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: znienacka

Wysłany: 2006-10-16, 18:17   

uwielbiam śnieg i prawdziwą zimę! 8-D
pociągi! nawet jak są spóźnione :) ))
"Leona zawodowca" - film i muzykę, "Forresta Gumpa" - książkę i film, "The Doors" - muzykę i film ;D
chyba "uwielbiam" krzyżówki, sudoku i inne takie łamanie głowy :)
frytki, pierogi i krokiety!
lubię robić torty ;) i inne jakieś ciasta...
śmiać się w dobrym towarzystwie :)
lubię jak ktoś docenia, to co robię :) np. praca, rysunki, niewielka pomoc, gotowanie ;)

nienawidzę nieszczerości, obłudy, oceniania innych (a zwłąszcza mnie :evil: ) po pozorach i pochopnie
chamstwa nie zniesę
prawie warczę i atakuję, jak ktoś "rusza" moje długopisy itp :P
nie znoszę, gdy się zaburza idealną konstrukcję mojego artystycznego bałaganu :P

jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę, hehe... ;)
0 UP 0 DOWN
 
KtOŚ 
<--(x_x)-<<



Wiek: 32
Dołączył: 10 Kwi 2006

UP 18 / UP 25


Skąd: a domyśl się :P

Wysłany: 2006-10-16, 20:10   

halba napisał/a:
jak ktoś "rusza" moje długopisy


pożycz długopis ;)
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: co, czego, nienawidzicie, uwielbiacie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 34
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu