Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
AKADEMIA SKRZATA
Autor Wiadomość
Rodzic 


Wiek: 41
Dołączyła: 13 Lis 2012

UP 1 / UP 7



Wysłany: 2013-09-05, 17:00   AKADEMIA SKRZATA

Rodzice!!!
Nie dajcie się robić w maliny. Dlaczego mimo dofinasowania AKADEMII SKRZATA przez Urząd Miasta w Brzegu, nie zostało obniżone czesne?!!! Miasto Brzeg co miesiąc płaci za każde dziecko sporą kwotę, a mimo to właściciele pobierają nadal tak wysokie opłaty. Większość klubów malucha, przedszkoli niepublicznych dostaje dotacje i obniża kwotę czesnego żeby rodzice mogli ponosić mniejsze opłaty, bo wiadomo że koszt pobytu dziecka w przedszkolu niepublicznym jest wysoki. Rodzice nie dajcie się oszukiwać!!!
0 UP 3 DOWN
 
HS-R 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Wrz 2006

UP 63 / UP 6


Skąd: Kraina Marzeń

Wysłany: 2013-09-05, 17:51   

Jestem nauczycielką w przedszkolu i te plotki o dofinansowywaniu prywatnych przedszkoli słyszę co rok... A póki to raczej żaden prywatny klub malucha subwencji oświatowej na dziecko nie dostaje...
0 UP 0 DOWN
 
Rodzic 


Wiek: 41
Dołączyła: 13 Lis 2012

UP 1 / UP 7



Wysłany: 2013-09-05, 18:50   

Byłam na rozmowie w Urzędzie Miasta i powiedziano mi że Akademia Skrzata jest wpisana w rejestr żłobków i przedszkoli i otrzymuje dofinansowanie na każde dziecko. Tylko problemem jest prawo,ponieważ nie ma zapisu że właściciele niepublicznej placówki z tego dofinansowania mają obowiązkowo obniżyć czesne, mogą je przeznaczyć na koszty ponoszone z działalnością placówki.
0 UP 0 DOWN
 
Sebastian Kołodziejczyk 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2009

UP 7 / UP 0



Wysłany: 2013-09-05, 18:52   Re: AKADEMIA SKRZATA

Rodzic napisał/a:
Rodzice!!!