Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Wisła, Ustroń, Szczyrk i okolice...
Autor Wiadomość
barmanik 


Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2005

UP 1624 / UP 147


Skąd: OB/GSL

Wysłany: 2012-02-28, 10:43   Wisła, Ustroń, Szczyrk i okolice...

Poszukuję sprawdzonej lokalizacji na urlop. Interesuje mnie wypoczynek 2 + 2 dzieci (8 i 3 l.). Chciałbym aby był teren zielony, jakiś plac zabaw...nie chciałbym natomiast hotelu (chociaż na urlop chcemy uciec z bloku). Jest pełno ogłoszeń w necie ale czasami zdjęcia nie oddają wszystkiego :wink:
Może ktoś był, zna fajną chatkę?
0 UP 0 DOWN
 
aczytowazne 
Jołek^^



Wiek: 25
Dołączyła: 06 Gru 2008

UP 6 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2012-02-28, 14:16   

http://www.folwarczek.pl/oferta.html

Byłam dwa razy. Super miejsce, super właściciele.
0 UP 0 DOWN
 
barmanik 


Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2005

UP 1624 / UP 147


Skąd: OB/GSL

Wysłany: 2012-02-29, 14:44   

o coś takiego chodzi :)
0 UP 0 DOWN
 
jagodagruszka81 


Wiek: 38
Dołączyła: 05 Mar 2012

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-03-05, 13:01   

Byłam tam 2 lata temu z chłopakiem w kwietniu na kilka dni i bardzo polecam, w tym roku planujemy tam znowu wypad.

:lol:
0 UP 0 DOWN
 
barmanik 


Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2005

UP 1624 / UP 147


Skąd: OB/GSL

Wysłany: 2012-03-06, 08:27   

O kurcze! Wszyscy tam jeżdżą? :)
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-27, 19:15   

ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda
0 UP 0 DOWN
 
aczytowazne 
Jołek^^



Wiek: 25
Dołączyła: 06 Gru 2008

UP 6 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2012-07-27, 22:00   

kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)
0 UP 0 DOWN
 
Necia 
*zakręcony pechowiec*



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 30
Dołączyła: 18 Kwi 2006

UP 24 / UP 8


Skąd: LA

Wysłany: 2012-07-27, 23:30   

Ja spędziłam tydzień w Szczyrku na przełomie kwietnia- maja i mimo iż był to przestój między sezonami nie jeździły wyciągi i po 22 zamykali knajpki bardzio miło wspominam ten urlop, może dlatego że naszym priorytetem było chodzenie po górach. Nocowaliśmy w pensjonacie Silveretta II nad restauracją Habibi. Gorąco polecam. Szlaki również fajne mimo iż na nas czekał jeszcze śnieg na Skrzycznym było warto, dodam jeszcze że w punkcie informacji turystycznej dostępny przewodnik 7 dni dookoła Szczyrku świetna rzecz do wglądu Tutaj
Polecam
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-29, 08:14   

aczytowazne napisał/a:
kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)



nie podobało mi sie i tyle nuda nuda malo atrakcji malo jest co zwiedzac gory to maluskie :) ogolnie lipa , jedyne chwile które były fajne to przypadkowo napotkana knajpa goralaska w ktorej mozna było zjesc pstraga ktorego sie samemu zlapalo i wypic regionalna wodke pyszota ryba bardzo tanio wodka po 50 zl



masz tu linka http://www.wodkiregionalne.pl/ na obecna chwile jestem w vodicach w drodze powrotnej wpadne tam zjesc rybke kupic kolejna flaszke i do domku :)
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-29, 08:15   

aczytowazne napisał/a:
kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)



nie podobało mi sie i tyle nuda nuda malo atrakcji malo jest co zwiedzac gory to maluskie :) ogolnie lipa , jedyne chwile które były fajne to przypadkowo napotkana knajpa goralaska w ktorej mozna było zjesc pstraga ktorego sie samemu zlapalo i wypic regionalna wodke pyszota ryba bardzo tanio wodka po 50 zl



masz tu linka http://www.wodkiregionalne.pl/ na obecna chwile jestem w vodicach w drodze powrotnej wpadne tam zjesc rybke kupic kolejna flaszke i do domku :)
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-29, 08:15   

aczytowazne napisał/a:
kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)



nie podobało mi sie i tyle nuda nuda malo atrakcji malo jest co zwiedzac gory to maluskie :) ogolnie lipa , jedyne chwile które były fajne to przypadkowo napotkana knajpa goralaska w ktorej mozna było zjesc pstraga ktorego sie samemu zlapalo i wypic regionalna wodke pyszota ryba bardzo tanio wodka po 50 zl



masz tu linka http://www.wodkiregionalne.pl/ na obecna chwile jestem w vodicach w drodze powrotnej wpadne tam zjesc rybke kupic kolejna flaszke i do domku :)
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-29, 08:15   

aczytowazne napisał/a:
kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)



nie podobało mi sie i tyle nuda nuda malo atrakcji malo jest co zwiedzac gory to maluskie :) ogolnie lipa , jedyne chwile które były fajne to przypadkowo napotkana knajpa goralaska w ktorej mozna było zjesc pstraga ktorego sie samemu zlapalo i wypic regionalna wodke pyszota ryba bardzo tanio wodka po 50 zl



masz tu linka http://www.wodkiregionalne.pl/ na obecna chwile jestem w vodicach w drodze powrotnej wpadne tam zjesc rybke kupic kolejna flaszke i do domku :)
0 UP 0 DOWN
 
kwinto.. 


Wiek: 106
Dołączył: 25 Sie 2011

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-07-29, 08:14   

aczytowazne napisał/a:
kwinto.. napisał/a:
ja w tych rejonach byłem i drugi raz nie pojade jak dlamnie nuda nuda nuda


Dlaczego Ci się nie podobało? Możesz rozwinąć myśl? :)



nie podobało mi sie i tyle nuda nuda malo atrakcji malo jest co zwiedzac gory to maluskie :) ogolnie lipa , jedyne chwile które były fajne to przypadkowo napotkana knajpa goralaska w ktorej mozna było zjesc pstraga ktorego sie samemu zlapalo i wypic regionalna wodke pyszota ryba bardzo tanio wodka po 50 zl



masz tu linka http://www.wodkiregionalne.pl/ na obecna chwile jestem w vodicach w drodze powrotnej wpadne tam zjesc rybke kupic kolejna flaszke i do domku :)
0 UP 0 DOWN
 
Araim 
Angels sword



Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2006

UP 2 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2012-07-29, 10:51   

A Ja byłem w Ustroniu i było super można pochodzic po górach w szczególności polecam spacer wzdłuż rzeki która ma liczne mini wodospadki, restauracje nie za drogie, polecam jako alternatywe sudetów
Ostatnio zmieniony przez Araim 2012-07-29, 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Mi_ja 


Wiek: 38
Dołączyła: 13 Sie 2012

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2012-08-30, 15:36   

Też myślę, że Ustrońbędzie dobrym rozwiązaniem. Malownicze miejsce, sporo szlaków, a także atrakcji dla starszych i dla młodszych:)
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: okolice..., szczyrk, ustron, wisla


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 33
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu