Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Jacek Niesłuchowski Kandydat do Rady Miejskiej w okręgu nr 2
Autor Wiadomość
NIESŁUCH 



Wiek: 41
Dołączył: 04 Sie 2010

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2010-11-13, 22:25   Jacek Niesłuchowski Kandydat do Rady Miejskiej w okręgu nr 2

Witam serdecznie.

Nazywam się Jacek Niesłuchowski i jestem kandydatem KWPlatforma Obywatelska RP do Rady Miejskiej w okręgu wyborczym nr 2, lista nr 4, pozycja nr 10.

Szanowni Wyborcy

Jestem brzeżaninem, mam 28 lat, tu poznałem moją żonę Monikę i tu urodziła się nasza córeczka Maja.
Jestem prawnikiem, absolwentem Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Uzyskaną wiedzę, wykorzystuję w pracy samorządowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego, gdzie zdobyłem niezbędne doświadczenie i poznałem kompetencje różnych instytucji, dzięki czemu dobrze wiem, gdzie zapukać, by otworzyć odpowiednie drzwi i osiągnąć zamierzony cel.

Gram w Brzeskiej Lidze Koszykówki oraz uprawiam wspólnie z rodziną inne sporty: tenis, turystykę rowerową, a w zimie narciarstwo oraz hokej.
Dostrzegam i leżą mi na sercu sprawy naszego miasta Brzegu oraz problemy, z jakimi na co dzień się borykamy: bezrobocie, nierówne chodniki i ulice, brak miejsc dla dzieci w przedszkolach i żłobkach, itd.

Jestem pełny pozytywnej energii, chęci do wytężonej pracy i wiary w to, iż w Brzegu może żyć nam się lepiej, że wspólnie możemy go rozwijać.
Jako prawnik, posiadam odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w pracy samorządowej, by pełnić powierzony mi przez Państwa mandat- kredyt zaufania, który zobowiązuje się spłacić poprzez efektywną pracę.
Z mojej strony mogę zapewnić, iż będę wykonywać go godnie, podejmując rozsądne, przemyślane decyzje, zawsze kierując się naszym wspólnym interesem.