Myślisz, że odzyskiwanie danych uzyskuje się jedynie software'owo? Poprzez kilka klików?
W przypadkach gdy elektronika w dyskach wysiada stosuje się zupełnie inne metody.
ZIBI może uważasz, że to zbędne ale ja osobiście znam wielu ludzi, którzy z takich usług korzystają a nie wspomnę już o firmach i korporacjach i tak jak pisze kolega wyżej jest wiele różnych sposobów odzyskiwania, i nie każdy można zastosować do tego samego problemu.
Owszem, skasowane dane można odzyskać w domowych warunkach. Natomiast uszkodzenie elektroniki, to problem, którego nie da się rozwiązać w domowych warunkach. Podmiana elektroniki to też nie wszystko
Janio, proszę Cię popraw pierwszego posta bo się rozjeżdża, co do naprawy komputerów to polecam gdyż... mnie też pomogli i to właśnie z dyskiem który według innych był spisany na straty
Dzięki pomocy zdalnej możemy błyskawicznie rozwiązać Twój problem z komputerem bez wychodzenia z domu/biura. Jeśli pilnie potrzebujesz pomocy, nie możesz w danej chwili oddać komputera do serwisu, masz problem z oprogramowaniem lub jego konfiguracją - zgłoś się do nas!
UWAGA! Usługa pomoc zdalna obejmuje problemy z oprogramowaniem. Nie dotyczy awarii sprzętowych. Aby skorzystać z usługi, musisz posiadać dostęp do internetu.
Czy to oznacza, ze jak kupilem kompa w Bydgoszczy, a system operacyjny w Łodzi 3 lata temu i się z wami skontaktuje, ze mi cos tam z oprogramowaniem nie dziala, to pomozecie mi przez skype?
Czy to oznacza, ze jak kupilem kompa w Bydgoszczy, a system operacyjny w Łodzi 3 lata temu i się z wami skontaktuje, ze mi cos tam z oprogramowaniem nie dziala, to pomozecie mi przez skype?
Nie ma znaczenia gdzie co zostało zakupione. Jeśli jest komputer, w którym występuje jakiś problem z oprogramowaniem, kontaktujesz się z nami - my rozwiązujemy problem
Skype to tylko jedna z form kontaktu z nami. Sama pomoc zdalna polega na podłączeniu pulpitu zdalnego
Szczerze POLECAM naprawa laptopa po pseudo fachowcach z warszawy żaden problem i do tego ta 6 miesięczna gwarancja. Chyba wiem gdzie będę serwisował komputery w przyszłości.
Nie ma znaczenia gdzie co zostało zakupione. Jeśli jest komputer, w którym występuje jakiś problem z oprogramowaniem, kontaktujesz się z nami - my rozwiązujemy problem
Skype to tylko jedna z form kontaktu z nami. Sama pomoc zdalna polega na podłączeniu pulpitu zdalnego
Chyba teraz rozumiem. Nie jest to opisane w twojej ofercie Pomocy Zdalnej dlatego mnie zdziwilo. Wnioskuje z tego co tutaj napisales, ze w celu uzyskania od was pomocy, nalezy sie z wami skontaktowac, nastepnie analizujecie problem i informujecie klienta o platnosci (nie wnikam w jakiej formie). Klient placi, wy podajecie mu sposob rozwiazania problemu. Czy tak to w skrocie wyglada? Pomijam tutaj procedure podlaczenia zdalnego pulpitu oraz platnosci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum