Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu?
Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Otwarty przez: yasiu
2009-07-15, 17:09
Groźny wypadek na Starobrzeskiej
Autor Wiadomość
PPB 
Redakcja PPB


Wiek: 42
Dołączył: 21 Lut 2007

UP 7 / UP 18


Skąd: Plac Dworcowy 3

Wysłany: 2009-07-10, 21:45   Groźny wypadek na Starobrzeskiej

Z relacji świadków wynika, że ulicą Starobrzeską w kierunku ul. Słowackiego ścigały się z ogromną prędkością dwa samochody osobowe.
wiecej na www.panorama.info.pl
0 UP 0 DOWN
 
MaRiO 
..


Wiek: 77
Dołączył: 03 Maj 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: B r Z e G

Wysłany: 2009-07-10, 22:10   Re: Groźny wypadek na Starobrzeskiej








fot. Linka
0 UP 0 DOWN
 
sikork 



Wiek: 40
Dołączył: 12 Maj 2008

UP 315 / UP 772



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2009-07-10, 22:10   

link nie działa

DB function failed with error number 1226
User 'brzeg24_2' has exceeded the 'busy_time' resource (current value: 600000000) SQL=SELECT session_id FROM bak_session WHERE session_id = '879ff7634c39759a3a59f88fe3707044'
SQL =

SELECT session_id
FROM bak_session
WHERE session_id = '879ff7634c39759a3a59f88fe3707044'
0 UP 0 DOWN
 
ślicznotka-e-34 
Transporter



Wiek: 32
Dołączył: 31 Maj 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: stąd

Wysłany: 2009-07-10, 22:12   

PPB napisał/a:
ścigały się z ogromną prędkością
:shock:
Próbuje kliknąć w link a tu zonk : "DB function failed with error number 1226
User 'brzeg24_2' has exceeded the 'busy_time' resource (current value: 600000000) SQL=SELECT session_id FROM bak_session WHERE session_id = 'cefa93c334156d3b52d58433bd767ebf'
SQL =

SELECT session_id
FROM bak_session
WHERE session_id = 'cefa93c334156d3b52d58433bd767ebf' "

lol lol lol lol lol lol lol lol lol :cry: :D
Ostatnio zmieniony przez ślicznotka-e-34 2009-07-10, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Pabloss 
Audi A3



Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2008

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-10, 22:53   

powiem tylko tyle ze to jechal znajomy i wiem ze sie nie scigali, a ty zanim cos napiszesz to pomysl albo posluchaj dokladnych informacji :/
0 UP 0 DOWN
 
MakakRepArt 



Wiek: 25
Dołączył: 20 Sty 2009

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2009-07-10, 23:06   

Pabloss, to jest wywnioskowane z relacji świadków :|
0 UP 0 DOWN
 
gringo 

Wiek: 69
Dołączyła: 10 Lip 2009

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2009-07-10, 23:21   

Pabloss jestes pewny???? masz milutkie zdjecie to z pielgrzymki ???? ja bym go spaliła w tym jego audiku z kumplem jego co podobno (zwiał) a nie wzywała pogotowie pozdro :!:
0 UP 0 DOWN
 
blaster 



Zaproszone osoby: 10
Wiek: 34
Dołączył: 26 Kwi 2006

UP 138 / UP 192


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-11, 00:28   

fuck znajome fele :/
0 UP 0 DOWN
 
scigacz220 

Wiek: 32
Dołączył: 25 Paź 2008

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2009-07-11, 00:36   

Nikt nie uciekał, oboje kierowcy ścigali się...jeden przypłacił to straconym autem... Głupota;-/ trudno to mówić ale taka prawda wina jest obojga...
0 UP 0 DOWN
 
TC 



Wiek: 37
Dołączył: 04 Gru 2005

UP 1 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-11, 00:38   

selekcja naturalna,kilku debili mniej...
0 UP 0 DOWN
 
Pandzik 
Nic na siłę,wszystko młotkiem!



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lut 2008

UP 2 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-11, 03:10   

G...no wiecie i tyle samo widzieli "naoczni świadkowie", ktorzy wybiegli z domów po usłyszeniu huku z wrzaskiem ze to były wyścigi po mieście...

Akurat tak się składa, że jechałem kawałek za nimi i to nie były wyścigi, nikt nie mowi ze predkość nie została przekroczona ale nikt się nie ścigał. Tak to są moi koledzy i pewnie zaczniecie jechać po mnie ze staje w obronie znajomych. Niestety jako kolega nie jestem też świadkiem ..

Nikt mi nie powie, że nigdy nie przekroczył predkości, albo nie probował wyprzedzić w niedogodnym miejscu, czy też przynajmniej 1 w życiu nie stwierdził "mało brakowało", każdy ma coś na sumieniu, więc po co te głupie komentarze one są poprostu daremne?? Inteligentny człowiek powinien powiedzieć "szczęściem jest, że nie było poważnych obrażen, ze wszyscy żyją i nikt postronny nie ucierpiał, a tylko auto do kasacji"... Ale nie skąd, teraz każdy mądrzejszy będzie dodawał coraz to głupsze komentarze.

Nie rozumiem też gapiów którzy dotarli najszybciej. Podobno powinno się w razie wypadku udzielić pomocy, ale skąd każdy umywa ręce, lepiej gapić się jak cieknie krew, ktoś w panice chodzi wokół nie wiedząc co robić i co sie dzieje, normalnie prawie jak w TV. Najmądrzejszy był pewien gość który stwierdził "jeszcze bym dobił go łopatą jak wyczołgiwał sie z tego samochodu" (zero współczycia, popatrzeć :censored2: głupoty i swoje mądrości, to coś jest nie tak) na komentarz ze zaraz jego ktoś dobije łopatą na swoje szczęście zamilkł. Wrzaski ze zaczyna sie piątek i zaczynają się wyścigi są zawsze na widok młodych ludzi, tylko po co wieszać się na kimś jak i tak juz ma po dupie?

Widok samego samochodu daje do myślenia, ale to nic w porownaniu do tego jak to wyglądało od początku do konca. To powinno dać wam do myślenia nad jakimikolwiek "manewrami" nawet przy 40km/h, ze czasami lepiej zastanowić sie dwa razy i samemu kiedyś być w lepszej sytuacji.

Najciekawszą rzeczą jest ze po zatrzymaniu się kazałem koledze dzwonić na numer alarmowy, po czym sam też wygrzebałem tel i próbowałem... bo podczas kilku prób dzwonienia na 112 i 997 nikt nie odebrał połączenia z komórki!! Dopiero po usłyszeniu sygnału straży poż. pomyślałem, że na szczęscie ktoś zadzwonił z numeru stajonarnego i wezwał pomoc.

PPB - to nie szybcy i wściekli z potuningowanymi wozami żeby nie wiadomo co wyprawiać.

MakakRepArt - poziom podniecenia świadków zazwyczaj spada dopiero po czasie i zaczynają trzezwo myslec i przestają sie nakrecać wyimaginowanymi szalencami scigającymi sie po mieście

gringo - spalić? Czy to jest stwierdzenie zdrowego człowieka? Pomyśl co piszesz bo to nie jest normalne. Nikt nie zwiał, nie wiem skąd biorą sie zawsze takie info i kto je wymyśla.

Podziękować można kierowcy, który po kilku minutach nadjechał z naprzeciwka i widząc zdarzenie zablokował ulice swoim samochodem. Dzieki komuś takiemu, kto zdrowo myśli, nikt sie probował przejechać na siłe

Na koniec prosiłbym kogoś mądrego na forum o zamknięcie tematu, bo większość komentarzy jak zawsze okaże się niepotrzebna. Samo powiadomienie o zdarzeniu powinno być przestrogą a swoje przemyślenia najlepiej zatrzymać dla siebie.
Ostatnio zmieniony przez Pandzik 2009-07-11, 03:18, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
dahek 



Wiek: 37
Dołączył: 12 Kwi 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-11, 04:38   

dobrze ze cali to najważniejsze z drugiej strony każdy wiedział ze zamkną lotnisko to sie poprzenosi na miasto.. ahh ta nasza władza
0 UP 0 DOWN
 
DZIK 



Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2005

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2009-07-11, 10:11   

Zadna osoba tutaj nie dostrzega pewnego faktu tz. nasi " gospodarze" Brzegu zamkneli pas lotniska gdzie bylo 0 zagrozenia dla zycia i zdrowia ( bez latarni, drzew , rowow, pasow dla pieszych) a do okola szczere pole i kazdy na wlasna odpowiedzialnosc tam sie scigal.
Chlopaki sie scigali na drodze publicznej napewno dobrze nie zrobili ale jezeli pasa na lotnisku by nie zamkneli to moze do tego zdarzenia by nie doszlo.Jednym z powodow zamkniecia pasa bylo " duza ilosc wypadkow"
a wystarczy pomyslec co paru osobom to nie wychodzi ze wiecej wypadkow jest na skrzyzowaniu ze żłobizna ( czarny punkt) wiec jestem za zamknieciem tego odcinka drogi jak i zamknieciem odcinka przy wyjezdzie na obwodnice od strony wloscianskiej.
Jak juz tak chca zrobic bezpieczne drogi to najpierw trzeba je wyremontowac bez wystajach studzienek lub ich zapadniecia oraz dziur wielkosci 1m
0 UP 0 DOWN
 
motomaniek77 


Wiek: 42
Dołączył: 31 Lip 2008

UP 39 / UP 22



Wysłany: 2009-07-11, 10:26   

Ten kierowca jechał sobie spokojnie z dozwoloną prędkością spacerową aż tu nagle latarnia i teraz odezwą się głosy wyciąć wszystkie drzewa i latarnie. Nie wiem czy się ścigali ale prędkość nie pozwalająca trafić w drogę była o wiele za duża zresztą widać to po zniszczeniach.Gratulacje dla kierowcy jak wsiadasz za kólko to rozum zabieraj ze sobą a nie zostawiaj w bagażniku-może to będzie dla ciebie bolesna nauczka .
0 UP 0 DOWN
 
blaster 



Zaproszone osoby: 10
Wiek: 34
Dołączył: 26 Kwi 2006

UP 138 / UP 192


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2009-07-11, 11:30   

No cóż tak bywa.. To była kwestia czasu gdy ktoś się rozwali na mieście z nadmierną prędkością podczas wyścigu. Mówcie co chcecie ale taki dzwon to tylko podczas wyścigu mógł się zdarzyć! Patrząc po zdjęciach miał sporo mijsca żeby choćby na 2 pas uciekać a nie na chodnik i latarnie.

Nauczka dla władz miasta i gminy skarbimierz zamkneli pas na lotnisku to wyścigi przeskoczyły na ulice miasta. Niechce zeby zaraz ktoś mi tu pisał że to popieram bo nie popieram. Ale ja to ja a inni i tak zrobia swoje :)

pozdrawiam wszystkich i oby jak najmniej takich wypadków.
Otwórzcie pas znów na lotnisku !
Ostatnio zmieniony przez blaster 2009-07-11, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: grozny, na, starobrzeskiej, wypadek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 35
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu