Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Tak wyglądamy
Autor Wiadomość
m@teo 
GSManiak



Wiek: 29
Dołączył: 15 Lut 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: CzeladĽ

  Wysłany: 2006-02-16, 15:07   Tak wyglądamy

Jestem tutaj od nie dawan i szukałem ale nie znalazłem takeigo temaciku ale być może źle szukałem!
Jak co to mi wybaczcie :P


No więc dawajcie swoje focie :D

To ja się odważe i zacznę :D




Jak jeszcze ktoś żyje to dawajcie swoje :D

Moderowany przez Devon:
zmieniłem nazwe tematu
Ostatnio zmieniony przez Inez 2006-12-28, 09:18, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
yasiu 
Główny nadzorca



Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2005

UP 416 / UP 127


Skąd: Michałowice / Brzeg

Wysłany: 2006-02-16, 17:04   

moje foty nie raz krążyły po forum :wink: Każdy wie jak wyglądam :-P

Ale temat dobry i tu możemy dodawać swoj fotki.
0 UP 0 DOWN
 
Tymon 



Wiek: 35
Dołączył: 19 Kwi 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-02-16, 18:00   

Cytat:
Ale temat dobry i tu możemy dodawać swoj fotki.

do tego też słóżą galerie użytkowników, którą każdy może założyć
0 UP 0 DOWN
 
m@teo 
GSManiak



Wiek: 29
Dołączył: 15 Lut 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: CzeladĽ

Wysłany: 2006-02-16, 18:39   

yasiu napisał/a:
moje foty nie raz krążyły po forum Wink Każdy wie jak wyglądam



nie każdy :P

Ja np. nie wiem :P

To zrobimy taki duży zbiór fotecek userków na tym forum :D

Wstawiać Focie :D
0 UP 0 DOWN
 
yasiu 
Główny nadzorca



Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2005

UP 416 / UP 127


Skąd: Michałowice / Brzeg

Wysłany: 2006-02-16, 20:15   

Każda osoba ma swój album.
0 UP 0 DOWN
 
alferx 



Wiek: 46
Dołączył: 11 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-02-16, 20:21   

Ja mam swoją fotkę w profilu :P
0 UP 0 DOWN
 
Devon 


Wiek: 33
Dołączył: 28 Kwi 2005

UP 1 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-02-16, 21:35   

alferx napisał/a:
Ja mam swoją fotkę w profilu


Ale fajny aparat Cię zasłania :D :evil:
0 UP 0 DOWN
 
Inez 
Mod na emeryturze ;)



Wiek: 41
Dołączyła: 15 Wrz 2005

UP 10 / UP 0



Wysłany: 2006-02-17, 08:06   

Tyle komentarzy, a fotka nadal tylko jedna :( Chłopaki chyba nie wstydzicie się swoich twarzyczek?
alferx napisał/a:
Ja mam swoją fotkę w profilu

Owszem masz, ale szczerze powiedziawszy niewiele na niej widać, poza fajnym aparatem :D
yasiu napisał/a:
Każda osoba ma swój album

Jasne, że każdy może mieć swój album, ja np. go mam, ale fajnie byłoby, gdyby fotki wszystkich forumowiczów zostały zebrane w jednym miejscu, np. tu :D
Ja się swojej buźki nie wstydzę, zresztą i tak każdy już ją widział :wink:

na fotelu2.jpg
Co do koloru włosów - nie ma się co przyzwyczajać ;)
Plik ściągnięto 531 raz(y) 59,01 KB

Ostatnio zmieniony przez Inez 2006-02-17, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
alferx 



Wiek: 46
Dołączył: 11 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-02-17, 08:12   

Inez napisał/a:
Ja się swojej buźki nie wstydzę, zresztą i tak każdy już ją widział :wink:


Ja się swojej łysinki nie wstydzę, zresztą i tak każdy już ją widział :wink:
0 UP 0 DOWN
 
Inez 
Mod na emeryturze ;)



Wiek: 41
Dołączyła: 15 Wrz 2005

UP 10 / UP 0



Wysłany: 2006-02-17, 19:43   

alferx napisał/a:
Ja się swojej łysinki nie wstydzę, zresztą i tak każdy już ją widział :wink:


Nie masz powodu Słonko, poza tym ja lubię łysych :D
0 UP 0 DOWN
 
Woźny 
... być jak Czesiu ... :D



Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg aber Wrocław

Wysłany: 2006-02-17, 23:45   

Ja na razie też dam zdjęcie tyłem - na którym nie widać twarzy ;) ... Jeśli więcej z nas odważy się pokazać swoję twarze to wkleje przodem :)

Obraz 062.jpg
Plik ściągnięto 320 raz(y) 156,34 KB

0 UP 0 DOWN
 
Inez 
Mod na emeryturze ;)



Wiek: 41
Dołączyła: 15 Wrz 2005

UP 10 / UP 0



Wysłany: 2006-02-18, 00:06   

Tył jest całkiem niezły - poproszę o przód :wink:
0 UP 0 DOWN
 
Woźny 
... być jak Czesiu ... :D



Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg aber Wrocław

Wysłany: 2006-02-18, 00:21   

Zarówno przód jak i tył należą tylko i wyłącznie do pewnego Kotka z naszego forum i jak na razie są do wglądu tylko dla Niej ... Chyba, że wyrazi zgodę... ;)
0 UP 0 DOWN
 
Inez 
Mod na emeryturze ;)



Wiek: 41
Dołączyła: 15 Wrz 2005

UP 10 / UP 0



Wysłany: 2006-02-18, 00:34   

Woźny napisał/a:
Zarówno przód jak i tył należą tylko i wyłącznie do pewnego Kotka z naszego forum i jak na razie są do wglądu tylko dla Niej ... Chyba, że wyrazi zgodę... ;)

No to niedoczekanie moje :(

[ Dodano: 2006-02-18, 00:37 ]
Woźny napisał/a:
Jeśli więcej z nas odważy się pokazać swoję twarze to wkleje przodem :)


Chłopaki i dziewczyny wklejajcie foty to może zobaczę ten przód :wink:
0 UP 0 DOWN
 
alferx 



Wiek: 46
Dołączył: 11 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-02-18, 11:18   

Gdyby uważniej czytać forum, to okazało się, że jest wiele forumowiczów ukazało już swe facjaty.
Np Woźny przodem (pierwszy od prawej) :
http://www.forumbrzeg.pl/...php?p=9268#9268
Angel :
http://www.forumbrzeg.pl/...php?p=9286#9286

i jakby pogrzebać to bedzie tego sporo :)
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: tak, wygladamy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 36
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu