Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: alferx
2007-03-17, 18:50
kto się bawi w czarno-białe?
Autor Wiadomość
Domel 



Wiek: 44
Dołączył: 05 Lis 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

  Wysłany: 2005-11-15, 00:15   kto się bawi w czarno-białe?

czy ktoś ma podobne czarno-białe zainteresowania??
poniżej kilka fotek jakie zrobiłem mojej chrześnicy i jej braciszkowi na wykopkach :)
jestem początkującym foto-amatorem, więc proszę za mocno nie krytykować moich zdjęć :-P

17760035.jpg
Plik ściągnięto 265 raz(y) 457,26 KB

17760034.jpg
Plik ściągnięto 264 raz(y) 393,45 KB

17760037.jpg
Plik ściągnięto 254 raz(y) 441,34 KB

0 UP 0 DOWN
 
alferx 



Wiek: 51
Dołączył: 11 Cze 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-11-15, 00:24   

Domel napisał/a:
czy ktoś ma podobne czarno-białe zainteresowania??


Ja w sepii trzaskam jak jestem u dziadków , jakoś wtedy lepiej wychodzą na fotkach.
W szarości nie pomyślałem, ale też im chyba dobrze będzie :)
0 UP 0 DOWN
 
Devon 


Wiek: 38
Dołączył: 28 Kwi 2005

UP 1 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2005-11-15, 19:45   

Witaj ja bardzo lubie czarno białe zdjęcia :)

Ale mało ich robie :-P

DSCN0649.JPG
Plik ściągnięto 253 raz(y) 72,59 KB

DSCN0653.JPG
Plik ściągnięto 246 raz(y) 27,65 KB

0 UP 0 DOWN
 
woyteg 
Glupota nie boli



Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2006

UP 0 / UP 1


Skąd: Wies kolo Ciupago

Wysłany: 2006-01-08, 18:48