na ciepłym silniku. Na zimnym ok. Po wyrzuceniu na luz wahają się pomiędzy 1300-1500. Innym razem wracają do normy. O co tu chodzi?
Pacjent to scenic 2,0 16v silnik F4R
pierwsze co mi przychodzi do glowy to silniczek krokowy, ewentualnie czy sprawdz ogumienie, moze jakies lewe powietrze bierze.
Miałem tak w pierwszym aucie i w moim przypadku byl pęknięty sensor na kole zamachowym. Właśnie miałem na cieplym silniku wahania obrotów + czasami gasł i nie chciał odpalić.
Silniczek krokowy, przewody, albo cokolwiek z prądami. Swego czasu miałem podobny przypadek - powodem była masa (a raczej jej brak) na przewodzie dokręcanym do karoserii.
Ostatnio zmieniony przez proost 2012-05-03, 11:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum