Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu?
Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Remont ul. Kardynała Wyszyńskiego ruszy ponownie 1 sierpnia
Autor Wiadomość
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2017-05-31, 06:25   

KWM, nie obrażaj się, ale masz dokładnie skrajnie odwrotne poglądy. No prawie w każdym zdaniu wyciągasz wnioski zupełnie inne, choć wydawałoby się, że obserwujemy ten sam świat i żyjemy w tym samym ciemnogródku. :-)

Skomentuję tylko ostatni najzabawniejszy wątek. Nie wiem kto z kim parę lat temu dyskutował nad tym pomysłem, by chodniki były miejscem dla rowerzystów. Kierowcy z kierowcami zapewne. Gdyby przeszło, to Polska byłaby drugim krajem w Europie... po Białorusi. I musiałaby chyba zerwać umowy międzynarodowe.
0 UP 0 DOWN
 
adagre 



Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007

UP 104 / UP 28



Wysłany: 2017-05-31, 08:30   

LUDZIE !!!
Czego Wy oczekujecie...niemoc ZDP widać chociażby na przykładzie drogi pod wiaduktem kolejowym na Wyszyńskiego ...od roku nie potrafią namalować dwóch ciągłych linii i przejścia dla pieszych, a Wam się ścieżki rowerowe marzą... o koszeniu trawy wysokości 1,5 m nie wspomnę. Tam panuje marazm i nie szukanie sobie roboty...ot tyle w temacie.
1 UP 0 DOWN
 
GNOM 
ROMEK



Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2010

UP 696 / UP 75



Wysłany: 2017-05-31, 09:20   

Dyskusja ciekawa :) acz coraz bardziej się zacietrzewiacie :)

kwm, Brzeski - proszę bez przepychanek :)

Pomyślmy o tym co zrobić aby:
piesi bezpiecznie przemieszczali się chodnikami
rowerzyści bezpiecznie jeździli po Brzegu
kierowcy wolniej i ostrożniej przemieszczali się po mieście, i aby przekonać ich że można inaczej niż autem :)

Brzeg nie jest duży- mamy komunikację miejską (tanią- 30 zł za bilet miesięczny na 1 linie), mamy parki przez które można by poruszać się bezpiecznie rowerami gdyby były w nich ścieżki rowerowe, mamy nieszczęsną drogę krajową przez którą nie ma bezpiecznych śluz rowerowych, tak jak i niema ich przez Piastowską, Łokietka, Jagiełły - czyli tam gdzie strumień samochodów jest duży i przejście na drugą stronę drogi grozi wypadkiem. No i mamy całą masę młodych kierowców którzy jeżdżą zbyt szybko, brawurowo i niebezpiecznie- i o tym nie dyskutujemy bo to fakt.

Moim zdaniem zacząć trzeba od stworzenia bezpiecznej infrastruktury rowerowej, bo bez tego nie będzie rezygnacji kierowców z poruszania się po mieście samochodem.

Moim pomysłem jest też to aby zamykać ruch samochodów w centrum Brzegu na sobotę i niedziele, albo na początek tylko w niedziele, tak aby mieszkańcy zobaczyli że można poruszać się bezpiecznie na rowerze po mieście.
Przykład:

Strefa dla pieszych w Utrecht jest dużym obszarem ulic wolnych od samochodów w zabytkowym centrum miasta. Najpierw w 1965 roku na próbę, a od listopada 1968 roku na większą skalę, wąskie uliczki zostały zamknięte dla ruchu samochodowego w dni największego handlu. Eksperyment ulic wolnych od samochodów wykonano w środy i soboty, które były i nadal są bardzo ważnymi dniami handlowymi dla miasta. Było dużo sprzeciwu ze strony właścicieli sklepów, ale miasto przeszło z planów na stały zakaz ruchu samochodowego. Od 1971 roku ulice zostały na trwale zamknięte dla samochodów oraz przeprojektowane. Chodniki zostały usunięte i ulice zostały przekształcone na płaskie ciągi tylko dla pieszych i rowerów. Cały sprzeciw wkrótce zniknął. Obszar jest zamknięty dla samochodów od 40 lat. Strefa jest przyjazna do życia i jest sukcesem komercyjnym. Jest to jedno z miast z najbardziej atrakcyjnymi wewnętrznie obszarami handlowymi w Holandii. Najlepiej dojeżdża się środkami transportu publicznego i rowerami. Dostawy do sklepów odbywają się we wczesnych godzinach rannych.

Kiedy od roku 1950 ilość posiadanych samochodów prywatnych w Holandii gwałtownie wzrosła, to władzom jasnym się stało, że historyczne centra miast nie wytrzymają tak dużego natężenia ruchu. Ulice nie mogły być poszerzane bez wyburzania wielu zabytków. Minęło około 20 lat zanim społeczeństwo i władze miast zrozumiały, że nie tędy droga. Od początku lat siedemdziesiątych XX wieku w wielu miastach Holandii stworzono w centrach miast strefy bez samochodów, w tym samym czasie ponownie wzrosło korzystanie z roweru.

Skoro tam można to i w Brzegu też. Trzeba tylko odwagi.
Ostatnio zmieniony przez GNOM 2017-05-31, 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
1 UP 0 DOWN
 
kwm 



Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005

UP 411 / UP 33



Wysłany: 2017-05-31, 17:06   

GNOM, tylko dyskutujemy :)

W sumie Brzeski mamy bardzo podobny poglad na sprawe najwazniejsza: obydwoje zyczylibysmy sobie, zeby w Brzegu istnialy drogi rowerowe z prawdziwego zdarzenia. Potem juz mamy inne zdanie w kwestii czy lepiej budowac inne drogi rowerowe niz te "z prawdziwego zdarzenia". Nie musimy sie zgadzac :)
Ja troche mniej optymistycznie patrze na sprawe porzadnych drog rowerowych w Brzegu obserwujac to, co sie u nas dzieje, albo jak sie dzieje, i tutaj wlasnie zgadzam sie z adagre. Zobaczmy na te inwestycje jako calosc, ile rzeczy bylo do poprawki, ile nadal nie moze doczekac sie poprawki, jak mozna bylo urwac chodnik na koncu Wyszynskiego, podczas kiedy zostaje zaledwie pare metrow do konca. Pomijajac rozne kwestie, to juz wymaga lekkiego wyczucia estetyki. Kolejna inwestycja na pol gwizdka. Przy odmalowaniu linii, czy ulozeniu 10-20m chodnika, lub likwidacji nierownosci na nowych chodnikach, ktore sa przyczyna powstawaniu kaluz, droga rowerowa brzmi jak lot w kosmos.

Brzeski, jeszcze odniose sie do Twojego ostatniego akapitu. Staram sie nie informowac o czyms, jesli nie posiadam danych zdrolowych. Tak sie akurat sklada, ze rozwazanie mozliwosci poruszania sie rowerow po chodnikach, slyszalem w radiowej Jedynce, w erze przed internetem (koncowka lat 90 bodajze). Nie przysluchiwalem sie kto z kim dyskutowal, a pewnie tez nie zapamietalbym do teraz. Zwrocilem na te informacje uwage jedynie dlatego, ze jak wczesniej pisalem jestem zwolennikiem takiej opcji. Dokladnie to mowili, ze tam gdzie nie ma drog rowerowych, mialaby istniec mozliwosc jazdy chodnikiem.
Nie wazne. Tak sie nie stalo, na szczescie policja w Polsce, ale i nie tylko, jest tolerancyjna w tej kwestii.
Chcialem zauwazyc jedna rzecz, mianowicie nie jestem zwolennikiem obowiazku jazdy chodnikiem, a jedynie o mozliwosci, a to roznica.

GNOM, zgadza sie. Popieram pomysl, ale jak juz wczesniej pisalismy w innym poscie, zobaczmy jaki problem stanowi w Brzegu zamkniecie glownego deptaka i Rynku, co wydaje sie byc rzecza oczywista. Nikt nie chce wziac odpowiedzialnosci na siebie. Jak pisales brakuje odwagi.
Ostatnio zmieniony przez kwm 2017-05-31, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
1 UP 0 DOWN
 
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2017-05-31, 17:24   

GNOM napisał/a:
Minęło około 20 lat zanim społeczeństwo i władze miast zrozumiały

Tylko, że u nas już minęło 20 lat od boomu samochodowego a nikt nie zrozumiał. Zarówno władze , jak i społeczeństwo.
Ot taki przykład mojego szanownego adwersarza. Jego projekty to nic innego jak likwidowanie korków przez udrożnianie skrzyżowań, by jak najwięcej aut mogło się przemieścić. Przed każdym rondem wymalował po dwa pasy ruchu, bo w jego podświadomości to lepiej. (Pomijam niewykonalność.) Jadąc rowerem ucieka na chodnik, by auta mogły szybciej jeździć. Rezultatem będzie zasysanie jeszcze większej ilości aut i jeszcze większe korki.
Tu się miesza mentalność (czczenie kultu aut) z ignorancją. W Holandii to władze pierwsze dostrzegły problem i podjęły działania, np. edukacyjne. A u nas? Największy beton to właśnie we władzach, największe opór stawia urzędnik, najmniej wiedzy właśnie w urzędzie.
Efekt jest taki, że jak się próbuje odrobinę wiedzy ignorantom przekazać, to będą się zapierać rękami i nogami by cokolwiek z tego zrozumieć.
0 UP 0 DOWN
 
kwm 



Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005

UP 411 / UP 33



Wysłany: 2017-05-31, 18:15   

Brzeski napisał/a:
Ot taki przykład mojego szanownego adwersarza. Jego projekty to nic innego jak likwidowanie korków przez udrożnianie skrzyżowań, by jak najwięcej aut mogło się przemieścić.


Zgadza sie, a znasz inna rade na korki niz udraznianie szkrzyzowan? Prosze nie wypisuj rzeczy ktorych nie stwierdzalem. Chodzi mi ( i Tobie chyba rowniez, bo przedstawiles swoja, nota bene bardzo fajna, wizualizacje z droga rowerowa) o likwidacje sztucznych korkow, i uplynnienie ruchu, z korzyscia dla kierowcow i rowerzystow. To czy na danym skrzyzowaniu bedzie rondo czy nie, nie ma wplywu na to ile aut sie tamtedy przemiesci, bo pojada tamtedy bez wzgledu na rozwiazanie.
Brzeski napisał/a:
Przed każdym rondem wymalował po dwa pasy ruchu, bo w jego podświadomości to lepiej. (Pomijam niewykonalność.)


Na 5 moich schematow tylko 3 posiadaja po dwa pasy ruchu. Po za tym, nie ja namalowalem po dwa pasu ruchu, tylko sa namalowane i obecnie funkconuja w rzeczywistosci. Przejdz sie i zobacz.
Podalem tylko propozycje, mozesz przerobic na jeden pas ruchu i zamiescic w watku, a na pewno Cie za to nie skrytykuje. Czy to lepiej w mojej swiadomosci (nie podswiadomosci), czy nie, znowu zalecam uwazne czytanie. Niewykonalnosc, o ktorej piszesz byc moze dotyczy kilku skrzyzowan, na pewno jest to do wykonania na Piastowskiej - JP.
Brzeski napisał/a:
Jadąc rowerem ucieka na chodnik, by auta mogły szybciej jeździć. Rezultatem będzie zasysanie jeszcze większej ilości aut i jeszcze większe korki.

Skad takie wnioski? Prosze o przytoczenie mojej wypowiedzi, w ktorej to stwierdzam. Nie klam, ze uciekam, nie klam, ze jade po chodniku dlatego, aby auta mogly jezdzic szybko. Nie klam, ze jestem za nakazem jazdy po chodnikach.
A skad niby mialby byc zasysane te auta po udroznieniu niektorych skrzyzowan? Prosze o uzasadnienie wypowiedzi. Zastanawiam sie nad ta mysla, i szczerze nie widze zadnej sensownej odpowiedzi. Czy Brzezanie zaczna kupowac wiecej samochodow, bo w Brzegu powstalo nowe rondo? A moze ludzie z okolicznych miejscowosci beda przyciagani samochodami jak magnes, z tego samego powodu?
Brzeski napisał/a:
Tu się miesza mentalność (czczenie kultu aut) z ignorancją.

Jaki kult aut? Jaka ignorancja? Jestem kierowca, rowerzysta i pieszym, i na omawiane zagadnienie patrze pod tym katem. Ty przedstawiasz poglad wylacznie jednej grupy. Wydaje mi sie, ze bardzo przesadzasz, albo malo realnie patrzysz na sprawe. Polska to nie Holandia, zwlaszcza jesli chodzi o kulture rowerowa. Jak pisalem wczesniej potrzebny jest czas, ludzie przywykaja do innego stylu zycia, w wiekszych miastach powstaja wypozyczalnie rowerow, powstaje coraz wiecej sciezek rowerowych, coraz wiecej ludzi biega, chodzi z kijkami itd. 10 lat temu to by bylo nie do pomyslenia.
Nie chce bronic rowniez urzednikow, ale znowu popatrzmy na sprawe realnie: Brzeg jest biednym miastem. Jesli zdobyte zostana w jakis sposob pieniadze, to znajdzie sie mln wazniejszych inwestycji niz droga rowerowa, a potem mln narzekan, dlaczego jedna inwestycja zostala wybrana, a nie inna.
Jezeli piszac o ignorantach opornych na wiedze miales mnie na mysli, to przytocze Ci fragment mojej wypowiedzi z poprzedniego wspisu:"W sumie Brzeski mamy bardzo podobny poglad na sprawe najwazniejsza: obydwoje zyczylibysmy sobie, zeby w Brzegu istnialy drogi rowerowe z prawdziwego zdarzenia...". Nie widze tu ignorancji, ani zapierania sie rekami i nogami.
Ostatnio zmieniony przez kwm 2017-06-01, 18:03, w całości zmieniany 2 razy  
0 UP 0 DOWN
 
mulder 


Wiek: 47
Dołączył: 21 Gru 2008

UP 2397 / UP 3901



Wysłany: 2017-06-01, 03:28   

Panowie, czy nasz Brzeg nie ma większych problemów ;) . Droga powiatowa na Niemodlin z Lewina, most na jednym z dawnych koryt Nysy Kłodzkiej ( obecnie polder zalewowy ) - od trzech miesięcy sygnalizacja świetlna, jeden pas ruchu, barierki notorycznie przewracane przez rozpędzone ciężarówki, a do tego nic się nie dzieje, żadnej ekipy od tylu miesięcy :) . To jest zagadkowa sytuacja. :) .
Co do tematu. T jestem zdania, jak kolega GNOM, że eksperymenty holenderskie ( ogólnie zachodnioeuropejskie ) należy przeszczepiać na rodzimy grunt ), jednak nie może się to odbywać bez edukacji społeczeństwa. Daleko tu jeszcze do kultury jazdy Niemców, Holendrów, czy Francuzów. No, ale jak nie teraz, to kiedy. Wolą i odwagą muszą również wykazać się samorządowcy. Zamkniecie Rynku i okolic dla ruchu drogowego tonie lada wyzwanie. Przed wyborami samorządowymi nikt nie zniechęci kupców i taksówkarzy.
1 UP 0 DOWN
 
adagre 



Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007

UP 104 / UP 28



Wysłany: 2017-06-01, 20:04   

Szanowni Dyskutujący, którzy tak jak ja, nie potrafią przymykać oka na bajzel dookoła i którym się chce ...

W każdym normalnym zachodnim kraju (my niestety mamy w większości wschodnią mentalność), Kierownik odpowiedzialny za przygotowanie projektu drogi z urwanym kawałkiem chodnika i brakiem ścieżki rowerowej w miejscu, gdzie rowerowe życie miasta się kumuluje, już dawno byłby na dywaniku u Starosty i modlił się co niedziela, by go z roboty nie wywalili.
U nas TUMIWISIZM i BYLEJAKOŚĆ tak wrosły w umysły ludzi, że wielu tego nawet nie zauważa, że może być lepiej - tylko trochę więcej chęci !!!. NIE ZAWSZE CHODZI O PIENIĄDZE. Zgodzicie się chyba ze mną, że wielu ludzi po prostu ma byle jakie standardy. Im wystarczy że położy się nowy asfalt. Tym różnimy się od w pełni cywilizowanych krajów, ze u nas cnote czyni się :) wogóle z samego faktu, że coś się zrobiło, a nie z tego JAK (JAKOŚCIOWO) TO WYKONANO. Poza tym, gdy tak sobie narzekamy, to już słysze te lamenty u osób odpowiedzialnych...ale nie mamy ludzi, nie mamy kasy...że przepisy nie pozwalają, że przetargi na koszenie 2 mkw trawnika muszę ogłosić itp itd. ( jakby kużwa nie było wiadomo, że latem trawa rośnie ;) Powszechna niemoc jest wygodna i zawsze znajdzie się usprawiedliwienie dla niej w postaci "obiektywnych" przyczyn takiego, a nie innego stanu rzeczy.
Bodajże cztery lata temu w Ratuszu odbywało się spotkanie dot. bezpieczeństwa w ruchu lądowym w powiecie brzeskim. (było to jeszcze przed remontem Wyszyńskiego i Małujowickiej). Mądry Pan z Opola mówiąc o Brzegu (z pewna ironia w głosie) dodał, że nasze miasto jest znane z rowerzystów, rowerowe miasto jak mówił w Opolu - u nich się Brzeg nazywa (chyba był z GDDKiA) Podawał przykłady licznych kolizji z udziałem pieszych i rowerzystów podkreślając, jak to ważna jest infrastruktura dla ich bezpieczeństwa. Następnie głos zabrał Kierownik ZDP chwaląc się przygotowanym projektem drogi Wyszyńskiego, Małujowicka, Zielęcice aż do Łukowic Brzeskich. Na pytanie z sali a co ze ścieżkami rowerowymi w tym obszarze ??? (bo park, bo ludzie na działki jeżdżą, że do Zielęcic itd) z rozbrajającą szczerością przyznał, że tego nie wzięto pod uwagę, a projekt już jest i gdyby go teraz zmienić to czort jeden wie kiedy by ten remont ruszył. ... Ot Szanowni Państwo oto w całej okazałości 100 lat planowania sie kłania...
Już pomału nie dziwi mnie, że chodnik na Wyszyńskiego kończy się w 50 m przed połączeniem z następnym chodnikiem...bo gdyby te 50 m dodać do kontraktu ze Skanską, to projekt trzeba by było z Brukselą pewnie uzgodnić i nigdy by asfaltu na Wyszyńskiego nie było. A tak jest :) a ten brakujący kawałek chodnika...przecież i tak nie widać gdzie się kończy, bo trawa zarosła tak wysoko, że aby go dojrzeć - potrzebna drabina a skąd drabina w ZDP... trzeba by przetarg na drabinę ogłosić i znowu kłopoty i znowu problemy...
Miłego Dnia życzę
3 UP 0 DOWN
 
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2017-06-08, 12:00   

kwm napisał/a:
W sumie Brzeski mamy bardzo podobny poglad na sprawe najwazniejsza:

No właśnie, przepraszam bardzo, ale NIE. Nie chcę mieć takich poglądów jak Ty. :)

Przepraszam, że na Ciebie trafiło. Ale mimo, że chciałbyś "dobrze", to niestety stałeś się przykładem, że chęci to mało. Wiedza potrzebna. Zakładam, że chęci masz bardzo pozytywne, ale usprawiedliwia Cię brak wiedzy. Wszystkie Twoje pomysły będą miały odwrotny skutek.

Udrażnianie skrzyżowań? To nic nie da, bo to leczenie skutków i udawanie, że się przyczyn nie zna. Wygooglaj prawo: Lewis-Mogridge, chyba na Wiki nawet jest.
Chciałbyś drogi rowerowe z prawdziwego zdarzenia - ale dopuszczasz jakieś popaprane warianty na chodnikach? Nie osiągniesz nic, bo Tobie to bez różnicy i tak jeździsz po chodniku; a tych co jeżdżą legalnie jezdniami zmusisz do jazdy po badziewiu. Nie zachęcisz tym nikogo nowego do roweru, wręcz odwrotnie.
Wspominam o obniżeniu bezpieczeństwa na źle zaprojektowanych ścieżko-chodnikach - Ty od razu myślisz, że piesi z rowerzystami się będą zabijać. Wygooglaj, kto jest najczęstszym sprawcą wypadków kolizji na chodnikach w Brzegu. Może Cię olśni dlaczego jazda chodnikami jest niebezpieczna.

Sorry, Kwm, że na Ciebie trafiło, ale sam sprowokowałeś. Twoje propozycje - gdyby je zacząć bezkrytycznie stosować - to żaden interes dla pieszych czy rowerzystów. A w konsekwencji żaden dla kierowców - utkną w korkach na amen.

No ale niestety Mulder i Adagre dość realnie rzeczywistość opisali, my tu możemy sobie prawa Montgomerego przytaczać, a trawy nie ma kto skosić, bo brak drabiny. :)
2 UP 0 DOWN
 
kwm 



Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005

UP 411 / UP 33



Wysłany: 2017-06-08, 12:55   

Brzeski, nie musimy sie zgadzac, ale nie podoba mi sie, ze wkladasz w moje usta stwierdzenia, ktorych nigdy nie wypowiedzialem. Nie uwazam, ze chcesz zle, ale wydaje mi sie, ze wyladowujesz na mnie swoje frustracje, ktore najprawdopobniej wynikaja z walki z wiatrakami jesli chodzi o drogi rowerowe w Brzegu. Dlatego bardzo uogolniasz i piszesz o rzeczach, ktore byc moze ktos wypowiedzial, nie ja. Po raz kolejny prosze Cie o zacytowanie wypowiedzi, w ktorej uwazam, ze piesi i rowerzysci beda sie zabijac? Wrecz odwrotnie, pisalem, ze czasami uprzejmosc i magiczne slowa zdzialaja cuda.

Najlepszy przyklad, pierwsze co zrobiles, zacytowales jedynie fragment mojego zdania, ktory zmienia calkowie kontekst.
Brzeski napisał/a:

kwm napisał/a:
W sumie Brzeski mamy bardzo podobny poglad na sprawe najwazniejsza:

No właśnie, przepraszam bardzo, ale NIE. Nie chcę mieć takich poglądów jak Ty.


Pelne zdanie brzmialo tak:
"
kwm napisał/a:
W sumie Brzeski mamy bardzo podobny poglad na sprawe najwazniejsza: obydwoje zyczylibysmy sobie, zeby w Brzegu istnialy drogi rowerowe z prawdziwego zdarzenia. Potem juz mamy inne zdanie w kwestii czy lepiej budowac inne drogi rowerowe niz te "z prawdziwego zdarzenia". Nie musimy sie zgadzac


Prawda, ze brzmi inaczej?

Chcesz, czy nie chcesz w jakiejs czesci mamy podobne poglady, poniewaz wczesniej napisales, ze jestes zwolennikiem drog rowerowych z prawdziwego zdarzenia, albo zadnych :)
Nigdzie tez nie stwierdzilem, ze jazda po chodnikach jest bezpieczna, ale uwazam, i pisze to po raz kolejny w tym watku, ze czuje sie bezpieczniej niz jadac ulica. Ja tez czasami jezdze ulica, wprawdzie bardzo rzadko, ale zdarza mi sie.

Co do prawa Lewisa-Mogridge'a, dotyczy ono poszerzenia drogi poprzez dodawanie kolejnych pasow ruchu. Gdzie i kiedy zaproponowalem poszerzenie drog w Brzegu? Ponownie prosze o przytoczenie mojej wypowiedzi.

Piszesz, ze moje propozycje to zaden interes dla pieszych i rowerzystow. O jakich propozycjach mowa? Napisalem tylko, ze moim zdaniem powinna zostac wydzielona droga rowerowa z chodnika na Wyszynskiego. Masz inne zdanie ok. Nie oznacza to, ze ktos kto uwaza inaczej, jest niedouczonym ignorantem. Tak, czy siak, najprawdopodbniej nic sie juz nie zmieni na Wyszynskiego, wiec nie ma sie czym ekscytowac.
1 UP 0 DOWN
 
brzegwbudowie 



Wiek: 40
Dołączył: 08 Lip 2016

UP 137 / UP 51



Wysłany: 2017-06-09, 19:06   

adagre, z informacji którą otrzymaliśmy od Pana Radosława Preisa wynika że przekazał on Kierownikowi ZDP w Brzegu wszystkie uwagi, także te z forum. Chodzi o utwardzenie dojścia do jednej z klatek schodowych przy Wyszyńskiego, kosze przyuliczne (których część już się pojawiła), wjazdów na podwórka, poprawienia oznakowania itp.

Oznakowanie pod wiaduktem ma się niebawem pojawić. Być może pod koniec roku uda się zająć kwestią zniszczonego chodnika prowadzącego na osiedle zachodnie oraz oprowadzenia wody z przejścia na wysokości ulicy Słowiańskiej.
0 UP 0 DOWN
 
kwm 



Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005

UP 411 / UP 33



Wysłany: 2017-08-25, 21:28   

Wczoraj zostaly namalowane oznakowanua poziome w okolicach wiaduktu. Zostal jeszcze kawalek chodnika.
0 UP 0 DOWN
 
adagre 



Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007

UP 104 / UP 28



Wysłany: 2017-08-27, 10:59   

MUSZĘ to zobaczyć na własne oczy !!!! nie daje wiary ;) ... jak minie mi szok....rowerem sprawdzę...

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000001.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 307,28 KB

0 UP 0 DOWN
 
adagre 



Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007

UP 104 / UP 28



Wysłany: 2018-02-07, 11:31   

w kwietniu miną 2 latka od obietnicy Pana Kierownika ZDP....i nic...A mówią, że słowo droższe od pieniędzy hmmm

wyszyńskiego c1.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 142,97 KB

zdp wyszyńskiego.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 212,77 KB

2 UP 0 DOWN
 
kwm 



Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005

UP 411 / UP 33



Wysłany: 2018-07-18, 07:28   

W koncu rozpoczal sie remont wyzej wspomnianego odcinka chodnika :)
Wczesniej rowniez dokonano kilku poprawek na tej ulicy m.in. poszerzono wjazdy na podworka.
Ostatnio zmieniony przez kwm 2018-07-18, 07:30, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: Brak tagów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 36
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu