Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu?
Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Co nowego w UPC oraz myśl "Dziewicza"
Autor Wiadomość
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

  Wysłany: 2008-01-26, 04:25   Co nowego w UPC oraz myśl "Dziewicza"

Kiedyś obiecywałem, że będę Was informował o tym co w trawie piszczy jeśli chodzi o temat Kablówki w Brzegu. Ostatnio mieliśmy sporo pracy, a co za tym idzie, mało czasu na wszystko inne, ale w związku z wieloma nowinkami, postanowiłem podzielić się z Wami swoją wiedzą. Na dzień dzisiejszy mam dwie informację z czego pierwsza w podpunktach dotyczy nowości w UPC, a druga to prawdziwa myśl dziewicza. Mogę spokojnie napisać, że jako pierwsi dowiecie się o tym, ponieważ … STOP. To za momencik. Najpierw punkt pierwszy, czyli co tam nowego


1.1 Zmiany ogólnokrajowe:

Jak pewnie wielu z Was zauważyło, ostatnio w TV, emitujemy nowe spoty reklamowe informujące o wprowadzeniu nowej wizji i wizerunku firmy. Jest to początek zmian mających na celu uprościć w największym stopniu rozpoznawanie usług oraz samej firmy.

Z dniem 14 stycznia zostało wycofane z komunikacji marketingowo-sprzedażowej - posługiwanie się marką Chello. Obecnie usługa ta nazywa się po prostu UPC Internet.
Obecnie wszystkie pakiety internetowe oferowane będą pod nowymi nazwami, m.in. Internet Sprinter, czy też Internet Turbo.
Z kolei użytkownicy poczty e-mail w domenie @chello.pl otrzymają nową - @upcpoczta.pl. Dodatkowo przygotowano biznesowe pakiety dla firm - UPC Biuro czy UPC Biznes.

Pojawi się zapowiadany wcześniej Jim Jam adresowany do dzieci w wieku 1-6 lat
Program ten będzie dostępny jako pasmo programowe w godzinach od 4:30 do 11:00 na częstotliwości dzielonej z Zone Club.
Docelowo JimJam będzie dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w ramach telewizji cyfrowej UPC.

http://mediafm.net/telewi...oca-i-rano.html

1.2. Zmiany w tzw. Rynku lokalnym, czyli w naszym kochanym Mieście:

Są już gotowe plany rozszerzenia dostępności usługi UPC Internet na kolejne ulice, na których obecnie jeszcze jej brak. O szczegółach będę informował. Konkretnych dat jeszcze nie znam.

Oficjalnie zakończyliśmy w Brzegu wymianę filtrów HBO na dekodery pozwalające na odbiór dodatkowo HBO 2. Wkrótce zostanie zaprzestana emisja programu HBO na częstotliwości z przed konsolidacji.

Kończąc info. o nowościach taka ciekawostka dotycząca w perspektywie również Brzegu

http://gospodarka.gazeta....05,4840997.html
http://media2.pl/media/32...owa-w-maju.html


Na koniec zostawiłem sobie perełkę w postaci, jak to napisałem – „Myśli Dziewiczej” ;)
Dlaczego tak ją nazwałem. Ponieważ naprawdę taka jest. Jak wspomniałem na wstępie, mogę spokojnie napisać, że jako pierwsi dowiecie się o tym, ponieważ wtajemniczone w ten pomysł było zaledwie trzy osoby i nikt więcej. Prawdopodobnie dlatego, że to czy pomysł wypali było postawione pod dużym znakiem zapytania, ale się udało. Informacja dla mieszkańców miasta zostanie udostępniona w sobotę w godzinach popołudniowych.
Dla niecierpliwych napiszę że chodzi o ofertę Canal + jako pakietu Premium, ale w wersji „Kolekcjonerskiej” :) . Poniżej szczegóły :

Jak to się zaczęło :

W związku z poszerzeniem w Naszym Mieście oferty pakietów Premium o Trzy programy Canal +, zrodził mi się w głowie pomysł, który dzięki dużej pomocy osób związanych z Canal+ oraz nieocenionemu wsparciu mojego Szefa mogę zaproponować co poniżej:

Szczegóły promocji

Oferta promocyjna Canal + jest przedłużona do 31.01

Pierwszych 5 osób które skorzystają w tym czasie z promocji, poza dostępem do usługi
Premium, mają zagwarantowane że otrzymają dodatkowo gadżety związane z Canal +

Ponadto wszystkie pozostałe osoby , zamawiające pakiet C+ na przestrzeni od 26 stycznia do do 5 marca, wezmą udział w losowaniu. Dla trzech szczęśliwców przewidziane są również takie zestawy.

Nie spodziewam się szaleństwa, jednakże przy takich okazjach zwykle zainteresowanie jest spore, dlatego specjalnie dla ludzi z ForumBrzeg są zarezerwowane dwa takie zestawy gwarantowane. Warunkiem jest aby osoba była czynnym forumowiczem i przy zamawianiu usługi podała swój nick z ForumBrzeg.

Ważne ! Ta oferta dotyczy tylko zamówień u przedstawiciela handlowego UPC w Brzegu pod nr. tel
0 513 531 150 lub 0 790 26 26 79.
Zamówienia za pośrednictwem innych kanałów ogólnopolskich nie uprawniają do skorzystania z oferty.

Gadżety są ufundowane przez Canal +.

Jak Wam się podoba taka oferta? Przypuszczam że wiele osób może czuć się rozczarowane, że nie jest to np. Darmowy dostęp do Internetu przez pół roku, albo Pakiet Pełny za 1/3 ceny.
Przykro mi ze jeszcze nie mam dla Was takich ofert, choć uważam że fakt iż udało się stworzyć taką promocję to dobry znak i traktujmy to proszę jako podwaliny do walki o następne oferty specjalne dla Brzegu. Obiecuję , że będę o to walczył

W przypadku pytań proszę dzwonić, Numer powyżej w tekście lub pisać na PW.

Uf. Ale się napisałem.
Pozdrawiam Serdecznie
Ostatnio zmieniony przez osiolekGucio 2008-01-26, 04:31, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
zahrah 
North Starr.



Wiek: 35
Dołączyła: 21 Cze 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: bg

Wysłany: 2008-01-26, 12:07   

osiolekGucio napisał/a:
Są już gotowe plany rozszerzenia dostępności usługi UPC Internet na kolejne ulice
czy planowana jest ulica Szkolna ?
osiolekGucio napisał/a:
chodzi o ofertę Canal + jako pakietu Premium, ale w wersji „Kolekcjonerskiej”
oferta jest super tylko jakie są koszty? :-P
0 UP 0 DOWN
 
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-01-26, 12:34   

Witam
Na ulicy Szkolnej są już dostępne wszystkie trzy usługi.

zahrah napisał/a:
oferta jest super tylko jakie są koszty? :-P


No właśnie. :cry: Zaabsorbowany pisaniem o ofercie, a może i godziną twórczości, zapomniałem o tak ważnej rzeczy.
Abonament za Pakiet Premium Canal+ w obecnie kończącej się promocji naliczany jest z 23%. Rabatem i wynosi 29.90 zamiast 39 zł. Promocja dotyczy okresu 12 m-cy. Na czas korzystania z oferty, klient ma wypożyczany dekoder.
Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
Damian 
Kalafiordj


Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-01-28, 21:20   

a ja z innej beczki, telefon z UPC.
1. kontakt z biurem obsługi dla abonentów powinien być darmowy (tak jak w innych sieciach TPSA, Netia)
2. Czas oczekiwania jest zdecydowanie za długi.
3.Posiadam Taryfę Swobodną i na połączenia komórkowe mam naliczanie minutowe - bez komentarza

Jeśli chodzi o inne usługi to nie mam najmniejszych zastrzeżeń tylko te 3 sprawy mnie gryzą.
Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
Bart 



Wiek: 41
Dołączył: 04 Wrz 2005

UP 0 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-01-28, 22:35   

A jak wygląda sprawa zamontowania kablówki na największej ulicy naszego miasta czyli Długiej?
Tyle lat juz minęło od zapoczątkowania kablówki u nas w mieście a tu ani słychu ani widu. :roll:
0 UP 0 DOWN
 
KtOŚ 
<--(x_x)-<<



Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2006

UP 18 / UP 25


Skąd: a domyśl się :P

Wysłany: 2008-01-28, 22:40   

to samo pytanie, tyle że ul. Grunwaldzka ;)
0 UP 0 DOWN
 
Bochen 


Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2006

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2008-01-29, 19:22   

szkoda, ze sie chyba nie doczekam TVK BRZEG.. hehe;d
0 UP 0 DOWN
 
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-01-29, 21:08   

Zacznę od końca:

Bochen napisał/a:
szkoda, ze sie chyba nie doczekam TVK BRZEG.. hehe;d


Dlaczego? Lubię zagadki, ale mało spałem. 8)


Bart napisał/a:
A jak wygląda sprawa zamontowania kablówki na największej ulicy naszego miasta czyli Długiej?
Tyle lat juz minęło od zapoczątkowania kablówki u nas w mieście a tu ani słychu ani widu. :roll:


KtOŚ napisał/a:
to samo pytanie, tyle że ul. Grunwaldzka ;)


Odpowiadając na te pytania niestety nie mam dobrych wieści. Na chwilę obecną priorytetem jest przystosowanie całej już istniejącej w Brzegu sieci do korzystania z dostępu do Internetu oraz telefonu, a perspektywie do oferty usług cyfrowych. Pocieszające może być to co usłyszałem w firmie, odnośnie planów poszerzenia sieci na nowe tereny. Podobno są takie, ale nie jestem w stanie zagwarantować rzetelności tych informacji, a tym bardziej operować terminami. Jako ciekawostkę mogę napisać, że jeśli chodzi o ulicę Długą to na początku tego wieku, były plany poszerzenia nie tylko na tą ulicę, ale na całe centrum Brzegu. Została zrobiona inwentaryzacja budynków, sieci telekomunikacyjnej itd. Niestety, z tego co wiem, rozbiło się to o wciąż przesuwane terminy wydania pozwoleń, decyzji i jeszcze kilka czynników o których wolę nie pisać. Nie małe znaczenie miała również zabytkowa strona tej części miasta. W między czasie przejęliśmy kilka innych lokalnych sieci TV Kablowej, w których potrzebne były inwestycje, doszły nowe inwestycje związane z nowymi usługami i temat upadł. Jest to oczywiście moja osobista interpretacja powodów, które były powodem zaprzestania starań w tym kierunku i nie ma to nic wspólnego z oficjalnym stanowiskiem UPC Polska . Jeszcze raz jednak napiszę, ze pocieszające może być to, że temat nie upadł całkowicie. Jeszcze od nikogo nie usłyszałem że w Brzegu już nic więcej nie będziemy robić. Wiem, że w planach są dwa kierunki, które mogły by być brane pod uwagę. Centrum oraz okolice Wierzbowej czyli tamto Osiedle.
Jeśli chodzi o ulicę Grunwaldzką, oraz ogólnie osiedle tzw. Czerwonych Koszar , niestety koszt inwestycji oraz brak do końca uregulowanego stanu własności tych terenów wyklucza możliwość podłączeń. Z drugiej strony mogę solenni zapewnić, że jeśli tylko wypłynie temat poszerzania sieci w Brzegu z całą pewnością z mojej strony oraz, co ważniejsze, ze strony lokalnego działu technicznego będą sugerowane co do ujęcia ich w planach.

Jeśli chodzi o wypowiedź Damiana:

Damian napisał/a:

1. kontakt z biurem obsługi dla abonentów powinien być darmowy (tak jak w innych sieciach TPSA, Netia)…


Zgadzam się z Tobą w 100%. Z informacji jakie posiadam wiem ze pracują na tego typu rozwiązaniem. Na chwilę obecną otrzymałem oficjalna odpowiedź odnośnie opłat w tym zakresie z której wynika:

* we wszystkich planach UPC opłata za połączenie z numerami
o 94xx wynosi 11gr/1min
o 0801 9xx xxx wynosi 35gr/3 min w godz. 8:00-22:00 i 35gr/6min w godz.22:00-8:00.

Damian napisał/a:

2. Czas oczekiwania jest zdecydowanie za długi….


To niestety nie tylko nasza bolączka. Pomimo nieustannych prac w kierunku zminimalizowania czasu oczekiwania, jest to problem z którym ciężko się uporać. Wynika to czasami z ilości połączeń w danej chwili lub długości ich trwania. Nie sposób jednak się z tą uwagą nie zgodzić.

Damian napisał/a:

3.Posiadam Taryfę Swobodną i na połączenia komórkowe mam naliczanie minutowe - bez komentarza


Pozwolisz, że jednak ja to skomentuję

Biorąc za przykład podobną taryfę w TP S.A. „Plan tp wieczory i weekendy” również jest naliczanie minutowe. W Neti jest co prawda naliczanie sekundowe przy połączeniach na telefony komórkowe, ale kosztem wysokości abonamentu. Różnica wynosi 16 zł !
Obecnie, w czasach, gdzie w większości posiadamy telefony komórkowe założenie planów stacjonarnych było takie, aby maksymalnie obniżyć koszt rozmów na telefony stacjonarne, ponieważ na komórki i tak dzwonimy z komórek. Słuszność tego założenia potwierdzają moje rozmowy z klientami oraz wnioski z nich płynące. Jeśli ktoś dzwoni na komórkę z „domowego” to zwykle jest to wyjątkowa sytuacja. Dlatego też firma UPC większy nacisk położyła na fakt aby darmowe rozmowy dotyczyły wszystkich operatorów stacjonarnych, w odróżnieniu np. oferty TP S.A. gdzie darmowe rozmowy są jedynie w obrębie sieci.
Mam nadzieję że moje wyjaśnienia choć troszkę pozwoliły aby te sprawy mniej gryzły. :wink:

Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
mmagda12


Dołączył: 07 Cze 2005

UP 14 / UP 13



Wysłany: 2008-02-01, 16:36   

Niestety oplata za pelny pakiet(jezeli chodzi o kablowke) ,jest dosc wysoka-55zl.
Pamietam ,jak zakladalam to byla promocja ,ponad 30zl(dokladnie nie pamietam) i ow Pan ,nie poinformowal mnie ,ze tylko ta promocja jest na rok.Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.
0 UP 0 DOWN
 
zahrah 
North Starr.



Wiek: 35
Dołączyła: 21 Cze 2006

UP 0 / UP 0


Skąd: bg

Wysłany: 2008-02-01, 22:45   

mmagda12 napisał/a:
jak zakladalam to byla promocja
jak sama nazwa mówi ''promocja'', więc można wywnioskować że nie będzie trwać wiecznie, bo to by było niesprawiedliwe względem klientów którzy nabyli usługę w innym czasie, operator kablówki nie bierze odpowiedzialności za wiedzę nabywcy :)
osiolekGucio napisał/a:
Biorąc za przykład podobną taryfę w TP S.A. „Plan tp wieczory i weekendy” również jest naliczanie minutowe.
ja mam plan standardowy w TP i nalicza mi co 3 minuty więc minutowego mogę pozazdrościć :D ja jestem zadowolona z kablówki i już nie mogę doczekać się internetu i telefonu z UPC :)
0 UP 0 DOWN
 
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-02-02, 01:10   

Zanim odpowiem na wcześniejszy post, pragnę serdecznie podziękować za tak duże zainteresowanie promocją Canal+. Jednocześnie informuję, że obecnie wyczerpała się pula zestawów kolekcjonerskich. Następna pula przewidziana jest wyłącznie w formie nagród wynikających z losowania. Ponadto mogę zdradzić, co było niespodzianką, że osoba która zdecydowałaby się na zamówienie Canal + płaci tylko przez 10 miesięcy, ponieważ pierwsze 60 dni ma gratis! Taki bonus.

Poczułem się wezwany do tablicy, więc skrobie:

mmagda12 napisał/a:
Pamietam ,jak zakladalam to byla promocja ,ponad 30zl(dokladnie nie pamietam) i ow Pan ,nie poinformowal mnie ,ze tylko ta promocja jest na rok.Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.


Z ceny jaka została tu wyszczególniona, a piszę o wspomnianej 30 zł nasuwają się skojarzenia z dwoma promocjami.
Pierwsza 2 lata do tyłu, dla klientów z pakietem mini gdzie abonament wynosił 33 zł z gwarancją ceny na 24 m-ce, i w tym przypadku cena była by bliska przykładu, ale okres się nie zgadza.
Drugie skojarzenie, to promocja w której abonament wynosił 39 zł na/przez 12 m-cy i wynikał z oferowanego upustu. Dotyczy to okresu również 2 lata wstecz.
W związku z tym, że tak do końca niewiadomo jaki to ten „ow Pan”, Panią nie poinformował pozwolę sobie poprosić o podanie przynajmniej daty kiedy ta promocja była zawarta lub nr przedstawiciela (podany w lewym górnym rogu umowy). Swoją drogą nie wyobrażam sobie braku takiej informacji, w sytuacji kiedy klient otrzymuje przy umowie regulamin z pełną informacją o warunkach zawarcia umowy.

mmagda12 napisał/a:
Wiec przy zakladaniu ,pytajcie dokladnie.


To bardzo dobra rada. Dodam od siebie równie ważną. Czytajcie dokładnie. I nie tylko dlatego, że ktoś może powiedzieć Wam coś niezgodnego z prawdą. Czytajcie, ponieważ w trakcie zapoznawania się z promocją, nasuwają się dodatkowe pytania i na bieżąco macie szanse uzyskać na nie odpowiedź. Z drugiej strony, bardzo chętnie wprowadziłbym coś w rodzaju oświadczenia klienta, pod hasłem „ co usłyszałem przy zamówieniu”, który po pewnym czasie można by było przedstawić klientowi jako potwierdzenie, że jednak pojawiła się taka a taka informacja, i nierzadko nawet kilka razy. Oczywiście takiego czegoś nie będzie. :D Tym optymistycznym akcentem kończę swój kolejny elaborat. :wink:
Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
zipi 



Wiek: 70
Dołączył: 20 Kwi 2005

UP 64 / UP 34


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-02-02, 23:19   

To przy okazji zapytam, czy Eurosport będzie już w języku angielskim ?. Od dwóch dni tak już jest .
Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-02-03, 02:20   

zipi napisał/a:
To przy okazji zapytam, czy Eurosport będzie już w języku angielskim ?. Od dwóch dni tak już jest .
Pozdrawiam


Dzięki za informację. Przyznam się że nawet nie mam czasu oglądać TV, choć lubię. Sprawdzę jaki jest powód i wkrótce napiszę. Swoją drogą, nie sądzę aby tak pozostało. Częstotliwości nie zostały zmienione przez nadawcę. Czyżby kosmici ??? :wink:

Pozdrawiam
0 UP 0 DOWN
 
mmagda12


Dołączył: 07 Cze 2005

UP 14 / UP 13



Wysłany: 2008-02-07, 16:56   

Teraz dokladnie nie napisze ,kiedy podpisalam ta umowe(glupio nie moge znalesc ,),ale byla to kwota 33zl i byl to rok 2006. Mam inne umowy ,ale nigdzie nie pisze nr sprzedawcy .Bylo to na rok ,bo w 2007 placilam juz 55zl. Drynkne do UPC i sprawdze .

Jezeli chodzi o eurosport ,rzeczywiscie byl po angielsku sprawdzilam) ,ale dzisiaj jest juz po polsku.Tak jak napisales ,chyba byla to "robota kosmitow ":lol:
Odezwe sie
0 UP 0 DOWN
 
osiolekGucio 



Wiek: 46
Dołączył: 09 Paź 2007

UP 6 / UP 9


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-02-07, 18:30   

mmagda12 napisał/a:
Teraz dokladnie nie napisze ,kiedy podpisalam ta umowe(glupio nie moge znalesc ,),ale byla to kwota 33zl i byl to rok 2006. Mam inne umowy ,ale nigdzie nie pisze nr sprzedawcy .Bylo to na rok ,bo w 2007 placilam juz 55zl. Drynkne do UPC i sprawdze .

Jezeli chodzi o eurosport ,rzeczywiscie byl po angielsku sprawdzilam) ,ale dzisiaj jest juz po polsku.Tak jak napisales ,chyba byla to "robota kosmitow ":lol:
Odezwe sie


nie ma potrzeby dzwonić do UPC, wystarczy, że prześlesz mi na PW adres usługi i wszystko już będę wiedział. Jeżeli nie ma nr sprzedawcy może to być umowa zamawiana przez Telefoniczne biuro sprzedaży, i w takiej sytuacji nie będzie nr przedstawiciela na umowie. Proszę o kontakt na PW ponieważ tym bardziej mnie zaintrygowałaś.
Jeśli chodzi o Eurosport, to wrócił do "normy" w poniedziałek o 5:45 i co najciekawsze bez żadnej ingerencji z działu technicznego :wink: . Teoria o kosmitach nabiera rumieńców. :o
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: co, mysl, nowego, oraz, quotdziewiczaquot, upc


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 34
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu