Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert
Strona Główna » Tagi » znaleziony
Podobne tagi tematów
znaleziony

Tematy oznaczone jako znaleziony
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Dziennik znaleziony pod murem (fragmenty)


DZIENNIK znaleziony POD MUREM

(Fragmenty)

PROLOG Z EPILOGU
(Nasycony znakami zapytania)


Szczeciński Klub Olimpijczyka; Aleje Wojska Polskiego numer 127. Piją koniak. Jej mąż patrzy mu w oczy ze szczerym? Uśmiechem? Cynizmem? Westchnieniem ulgi? Rezygnacją?
- Wygrałeś - mówi Jej Mąż - Masz ją. Daję ci ją.
Wstaje, płaci za wszystkich i wychodzi; wysoki, jasnowłosy, przystojny, inteligentny.

Jest czas Wielkiego Braterstwa i powszechnej solidarności; czas łopoczących flag, narodowych insygniów; czas Katharsis.
Jest to zarazem, uważasz Olo, czas chmur kłębiastych z których wypiętrzają się burzowe cumulonimbusy nadciągające na Polskę ode Warszawy. Czas Apokalipsy z orłem bez korony na hełmach.
- Litości! Nie o polityce, tylko o miłości, namiętności i tyłeczkach kobiet!
- Zatem o tym będzie. Tak, więc ma ją...

Więc dostał w prezencie ...
3034 0

Znaleziony kotek w ciazy gdzie poinformowac?? PILNE!


Witam. Pod drzwiami na ogródku mam kotke , jest w ciązy. I widać bardzo głodna. Mam w domu noworodka i boje sie mu pomoc, wiec moze jest ktos kto chciałby się nim zaopiekować lub moze wiecie w takich sytuacjach do kogo się zgłosic??
2020 7

Znaleziony spaniel


Dziś rano w okolicach ul. Piwowarskiej znaleziono ok. 3-miesięcznego spaniela.

Właściciela prosi się o kontakt pod numerem telefonu: 600-521-078
1402 3

Tokaj- młody pies znaleziony w parku


31.03.2012 w parku koło amfiteatru został znaleziony młody, przyjacielski samiec w typie psa rasy beagle. Aktualnie znajduje się w przytulisku.











1249 2

Znaleziony klucz - prawdopodobnie do mieszkania


Wczoraj ok. godz. 21:40, na ulicy Armii Krajowej, w okolicach skrzyżowania z ulicą Robotniczą (blisko sklepu mięsnego) znaleziono klucz (prawdopodobnie do mieszkania). Klucz zaniosłem dziś na komisariat i jest do odebrania na dyżurce.
Do klucza jest przytwierdzony charakterystyczny element, wobec czego właściciel nie będzie miał problemu z "zidentyfikowaniem".
Mam nadzieję, że ogłoszenie stanie się pomocne w odzyskaniu klucza!
1141 0

ZNALEZIONY TELEFON


W dniu dzisiejszym znalazłem telefon Samsung Avila, sygnowany logo Orange.
Posiadacza proszę o kontakt.
1132 1

ZNALEZIONY PIESEK


Witam
Czy nikomu nie zginął piesek błąkał sie na ulicy Słowackiego?. Jest średniej wielkości mieszaniec z owczarkiem niemieckim, ma na sobie obroże. Został znaleziony przez Pewną Panią i oddany do Weterynarza na ulicy Brzechwy pies podaje łape widać, że był karmiony dobrą karmą bo tanszej nie chcial jesc tylko Royala. Piesek został zawieziony do Schroniska jest bardzo smutny.
895 0

znaleziony kot - poszukiwany właściciel


W dniu 23.02.2012r w okolicy szkoły podstawowej ul. Poprzeczna w Brzegu znaleziono ok. 6 letniego kocura. Kot był brudny, ze śladami walk z innymi kotami, z infekcją oczu i dróg oddechowych. Zwierzę zostało wyleczone i mieszka tymczasowo na naszym balkonie. Ze względu na posiadanie dwóch własnych "sierściuchów" nie mogę go zatrzymać . Prawdopodobnie kot wcześniej miał właściciela i dom (nie lubi dłuższego przebywania w mieszkaniu, po najedzeniu sie do syta siedzi przy drzwiach wyjściowych). Być może ze względu na okres zbliżającej się wiosny oddalił się za daleko i nie potrafił wrócić.

Informacje dot. kota pod nr tel. 889 603 514
727 0


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu