Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert
Strona Główna » Tagi » internet
Podobne tagi tematów
internet

Tematy oznaczone jako internet
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

internet Wi-fi w brzegu?


kiedyś coś słyszałem że ma być w brzegu darmowy bezprzewodowy internet. wie ktoś coś o tym :?:
2944 7

Internet z Play


W ostatnim czasie pojawil sie kolejny dostawca internetu bezprzewodowego w Brzegu (play)
porównująć oferty z innymi sieciami stwierdzam ze jest to jedna z najlepszych ofert cenowo itp.
informacje o ofercie

Nie wiem jak jest z zasiegiem na terenie brzegu jaka jest predkość ?
Ma ktoś moze juz internet z playa?

mapa zasiegu play
odrazu mówie ze mapa jest prawdopodobinie nie aktualna (teraz mamy miec taki zasieg jak oława).
2854 5

Internet w Play? Czy warto?


Przymierzam się do zakupu mobilnego internetu i nie wiem jaki wybrać. Myślę o Playu. Czu ktoś z Was ma internet w play? Bardzo proszę o opinie, jaki ma zasięg w Brzegu? Z góry dziękuję :).
2575 7

Mobilny internet


Witam wszystkich! Mam pytanie: co sądzicie o internecie w komórce? Czy korzystacie? Jeśli tak, to jak często? Ja przyznam szczerze, że praktycznie codziennie korzystam (mam pakiet), dlatego pod niektórymi moimi postami widać znak zapytania w miejscu loga systemu. Niestety, nie jest on zbyt szybki, ale czasami się przydaje. Zapraszam do dyskusji.
2281 7

internet


Witam!
Niedawno wprowadziłem się do Brzegu i chcę założyć stałe łącze internetowe. Nie znam lokalnego rynku usług w tej dziedzinie i proszę o informacje, gdzie i co sie opłaca (kablówka, netia, TP, chello, ...)?


P.S.Mieszkam na Mickiewicza
2272 8

www.wystroj-wnetrz.eu zamów przez internet - lepsza cena


- drzwi
- kafelki
- panele
- farby
- drugie gatunki płytek ceramicznych w DOBREJ CENIE


zapraszamy! więcej na www.wystroj-wnetrz.eu
2248 2

Internet radiowy


Witam, mam takie pytanko chce założyć internet radiowy... Czy w Brzegu albo w okolicy jest odbiornik?? Gdzie można go załatwic.. Pomóżcie :) Pozdrawiam :P
2047 9

Internet przez modem gprs ciekawostka!


Korzystam z dosc nietypowego narazie jeszcze, ale sadze ze przyszlosciowego dostawcy internetu.Oficjalnie mam abonament w Orange, 120 zl miesiecznie.Troszke mnie oszukali obiecujac szybki internet i duzy limit na otzymane informacje.Jak by ktos byl zainteresowany to udziele chetnie informacji. Ogulnie nie jestem zadowolony z tej uslugi.Postanowilem sprawdzic jak dziala z ery, i wlozylem karte tak taka.Nie polecam jesli komus zalezy na tej karcie, tu zaczyna sie ciekawostka.Przez kilka dni uzywalem se ile moglem, czesto jednak sprawdzalem ile mam na kacie.O dziwo nic nie ubywalo.Pomyslalem ze to musi byc bardzo tanie.Po kilku dniach bo daj ze pieciu, nagle ukazal sie komunikat ze mam ponizej szesc (6) zloty na kacie.Pomyslalem ze niedrogo bylo wsumie mi skasowalo okolo 20 zl.Kupilem kolejna karte za dwie dychy i doladowalem.Niebylo zadnej reakcji, dalej ponizej szesc zloty, mysle ze cos z ta karta nietak.Na wszelki wypadek zadzwonilem do operatora moze cos sie u nich pokrecilo.A ten Z obuzeniem ...
1789 2

[ Dam Pracę] Praca stała lub dodatkowa w domu przez Internet


Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing internetowy). Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z gastroexpert@o2.pl
1783 1

Internet


Witam , chcę podpisać nową umowę na internet --- Tylko nie wiem u kogo ---------- Który internet polecacie drodzy forumowicze.
1777 5

Internet z City media Opole


Mam pytanko w sprawie rozwiązania umowy przez brak internetu ponieważ mają oni awarie od 3dni i nie mam neta i czy mogę te taj podstawie rozwiązać z ich winy umowę?? Proszę o szybką odpowiedz
1753 3

INTERNET W LAPTOPIE


Poszukuje internetu do komputera-laptopa. ale tylko do użytku domowego. Najlepiej internet z kablówką, coś jak "UPC", ale "UPC nie ma internetu w Brzegu podobno. Ktoś coś poleci?


[kom:3322369228="KtOŚ"]Usunięto "caps locka", do autora: prosze o nienadużywanie wielkiej litery[/kom:3322369228]
1714 1

internet w upc


Mama zamiar podłączyć internet z upc (turbo 10Mb/s). Zastanawiam się jaka jest jakość świadczonych przez nich usług. Proszę o opinie użytkowników tej usługi...
1627 6

internet z neti


jak można podzielić internet z neti na dwa komputery, gdyż chciałam mieć komputer u siebie w pokoju a internet jest w sasiednim pokoju tzn za sciana, jak można bybyło zrobić zeby internet był na dwa komputery i czy nie spowolni to internetu??
1618 3

Internet za free (przez max. 3 miesiace :D:D)


Otóż taką opje daje TELE 2 <ale tylko wybrańcom> szczegóły

jedynym minusem jest to, że taka opcja promocji nie jest dla wszystkich :wink:

ale szczególy na stronie TUTAJ
1603 0

Internet na Starych Koszarach


Orientuje się ktoś jakiej firmy internet można podłączyć w budynku przy ul. Stare Koszary ? Ponieważ tepsa i netia nie wchodzą w gre ... z góry dziękuje
1483 8

[ Dam Pracę] Praca dodatkowa przez Internet od 370 zł.


Możesz dodatkowo zarobić. Praca jest legalna, na podstawie umowy w poważnej firmie, wykonywana w Twoim własnym domu. Sam ustalasz swój własny rozkład dnia. Wszystko, czego potrzebujesz to komputer. Przeszkolimy Cię i zapewnimy niezbędną wiedzę i narzędzia. Przekonaj się podczas 20-dniowego okresu próbnego bez żadnych kosztów i konsekwencji. Nie masz nic do stracenia. Jeśli chcesz poznać szczegóły skontaktuj się ze mną:

:: Dawid Kural
kural.dawid@gmail.com ::
1465 2

internet radiowy na grunwaldzkiej


to moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich :)
jestem ciekawa, czy ktos sie orientuje, jak to jest z internetem na ul. grunwaldzkiej? mam zamiar sie tam przeprowadzic i wiem jedynie tyle, ze blok nie ma podlaczonego netu z kablowki, wlasciciele mieszkania zrezygnowli z tel. stacjonarnego i chyba w tej sytuacji pozostaje mi tylko radiowka no i wybor dostawcy :roll: interesuje mnie, w jakiej odleglosci od grunwaldzkiej sa nadajniki i ktory dostawca, waszym zdaniem, godny jest polecenia.
pzdr fjolka
1414 5

Bezprzewodowy internet


Witam mam pytanko w sprawie bezprzewodowego internetu (mobilny) a mianowicie który na polskim rynku jest najlepszy i najkorzystniejszy, jezeli jest tak owy :) z góry dzieki za pomoc
1351 1

PITy przez Internet bez e-Podpisu


Czy ktoś już wysyłał PIT za 2009 rok bez e-podpisu? Czy jest to bezpieczne? I jaka jest pewność, że to nigdzie nie zginie?

Jak wysłać PIT za pomocą internetu dowiemy się z linku:
http://www.pit.pl/epity_roczne_2009_wyslij_online_bez_epodpisu_proste_podatki_7977.php
1285 2

internet chello


mam chello 2 i chce rozdzielic sygnał na dwa laptopy.czy ktoś mi poradzi jak mam to zrobić
1282 1

Netykieta IRC - Internet Relay Chat


* IRC nie jest niczyją własnością, jest dobrem wspólnym. Wiele firm oraz organizacji użycza bezpłatnie swoich serwerów, łącz internetowych oraz pracy administratorów by IrcNet mógł funkcjonować. Korzystanie z niego to przywilej, a nie prawo. Jeśli tego nie akceptujesz rozłącz się.

* IRC nie jest miejscem bitew ani nie służy do wyładowywania swoich frustracji. Do sieci podłączeni są tacy sami ludzie jak ty. Szanuj ich i nie utrudniaj im korzystania z IRC.

* Kultura osobista obowiązuje nas niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy, również na IRC.

* Nie powtarzaj wielokrotnie tej samej wypowiedzi (tzw. flood).

* Nie korzystaj z polskich liter w niestandardowym kodowaniu. Jeśli twój system (np. Windows) nie potrafi kodować prawidłowo znaków narodowych to go zmień na inny lub zrezygnuj z używania polskich literek.

* Nie używaj kolorków mIRC. Kolorowanie tekstu jest poza ...
1156 0

Bezpłatne Seminarium Internet Narzędziem Poszukiwania Pracy


Mam przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne seminarium pod tytułem:

:: "internet Narzędziem Poszukiwania Zatrudnienia" ::

Seminarium odbędzie się w dniu 10.07.2008 o godzinie 17:00 w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Michałowicach.

Seminarium będzie prowadzone przez Pana Łukasza Jasińskiego oraz Dariusza Dzierżaka który specjalizuje się w programach poszukiwania pracy. Pan Dariusz prowadził już seminaria pod tytułem "Moja pierwsza praca".

Seminarium jest bezpłatne i będzie trwało około 4 godziny. Seminarium jest bezpłatne i ma za zadanie pomóc w poszukiwaniu pracy przez internet.

Osoby chętne proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 0-604-613-482

Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przeznaczony jest dla wszystkich mieszkańców powiatu brzeskiego.
964 0

Internet w naszej miejscowosci


Witam wszystkich,
mieszkam w Koscierzycach i chcialbym sie dowiedziec skad moge tu skolowac neta. Mam teraz radiowke airnet, ale to tandeta jest ;/
Wie ktos z Was moze z jakiej firmy moge wziac internet?
Mowie odrazu ze wszystko co zwiazane z telekomunikacja polska odpada. Moze byc radiowka ale nie z airnet bo tam to wogole, ani kontaktu ani nic.
Pozdrawiam
874 0


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu